خبرگزاری کار ایران

مدیر سازمان همیاری اشتغال جهاد دانشگاهی البرز خبر داد:

بهره‌مندی مددجویان کمیته امداد استان البرز، از خدمات مشاوره‌ اشتغال جهاد دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۰۱

برای بهره‌مندی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی استان، تفاهم‌نامه‌ای بین جهاد دانشگاهی و کمیته امداد در استان البرز منعقد شده است.

مدیر سازمان همیاری اشتغال شعبه جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از بهره‌مندی ۴ هزار و ۴۱۷ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد از خدمات مشاورهٔ کارآفرینی جهاد دانشگاهی به منظور توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، ابوالحسن قاسم‌پور با اعلام این خبر گفت: مرکز مشاورهٔ جهاد دانشگاهی استان، با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینهٔ اشتغال و کارآفرینی و به منظور تعیین مسیر شغلی افراد جویای کار استان البرز و جهت‌دهی حضور فعال و موثر آن‌ها در بازار کار راه‌اندازی شد.

وی افزود: برای بهره‌مندی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی استان، تفاهم‌نامه‌ای بین جهاد دانشگاهی و کمیته امداد در استان البرز منعقد شد و این افراد از سوی کمیته امداد به مرکز مشاوره معرفی شدند و خدمات مشاوره‌ای اشتغال و کارآفرینی به آن‌ها ارائه شد.

قاسم‌پور ادامه داد: مددجویان تحت پوشش در مناطق طالقان، هشتگرد، نظرآباد، کمالشهر، ماهدشت، رجایی شهر و فردیس با مرکزیت شهرستان کرج از خدمات مشاوره‌ای این مرکز بهره‌مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: مشاوره و هدایت شغلی تعداد ۴ هزار و ۴۱۷ تن از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از سوی سازمان همیاری اشتغال شعبه جهاد دانشگاهی البرز در راستای ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی خانوار‌ها در قالب طرح‌های خوداشتغالی، مشاغل خانگی و توان‌افزایی صورت گرفت.

این مسئول تصریح کرد: «اجرای انواع طرح‌های اشتغال و خودکفایی و تکمیل فرم‌های استعدادسنجی»، «تهیه و تدوین طرح‌های توجیه فنی و اقتصادی»، «ثبت اطلاعات طرح‌های اشتغال و خودکفایی در سامانه مربوطه»، «پیگیری برای وصول تسهیلات طرح اشتغال و خودکفایی از بانک‌ها» و «توجیه وام‌گیرندگان در زمینه مصرف بهینه تسهیلات، اجرای به موقع طرح و بازپرداخت به موقع اقساط» از جمله خدمات مشاوره‌ای است که به مددجویان ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز