خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

کشور به آرامش و ثبات اقتصادی رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۷۰۵

تثبیت قیمت ارز پس از ۸ سال در دولت تدبیر و امید رقم خورده است. / خوشبختانه امروز شاهد پیگیری سرمایه گذاران و کلید زدن طرح‌های سرمایه گذاری در کشور هستیم.

استاندار البرز با اشاره به موفقیت برنامه‌های دولت یازدهم و آرامش و ثباتی که در اقتصاد کشور به وجود آمده است، گفت: تثبیت قیمت ارز پس از ۸ سال در دولت تدبیر و امید رقم خورده است.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی به همراه جمعی از مسئولان استان در جریان سفر به شهرستان نظر آباد در مسجد جامع این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، موفقیت‌های دولت را در ابعاد ملی و بین المللی مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: یکسال از مدت زمان انتخاب دولت تدبیر و امید گذشت، ظرف این یکسال متأسفانه شرایط خوبی وجود نداشت از یک سو مشکل منابع مالی دولت، تنگناهای اقتصادی وتحریم‌ها، شرایط دشواری را فرا روی دولت قرار داده بود.

وی افزود: در این وضعیت دولت تدبیر کرد و مدیران با تجربه کشور را گردهم آورد؛ در ‌‌نهایت با درایت‌های مقام معظم رهبری و وحدت بین قوا، دولت تدبیر و امید توانست از این شرایط سخت با موفقیت خارج شد.

استاندار البرز تصریح کرد: در این دوره برخی تنش‌های دوره‌های قبل به رفاقت و دوستی تبدیل شد و امروز به قاطعیت می‌توان گفت که کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان البرز همچنین با اشاره به تحقق حماسه بزرگ سیاسی که با رأی قاطع مردم محقق شد، نقش انتخاب آگاهانه را در تغییرات اقتصادی کشور تأثیرگذار دانست و افزود: انتخاب دکتر روحانی، رئیس جمهوری کشور به دست مردم عاقل، باهوش، با تدبیر، در خط ولایت، زمینه ساز کاهش نرخ تورم در کشور بود؛ به نحوی که تثبیت قیمت ارز پس از ۸ سال در دولت تدبیر و امید رقم خورد.

وی همچنین تزریق اسکان تجربه دوره‌های قبل را در بازار موجب تشدید تورم خواند و تصریح کرد: با تصویب لایحه دولت در مجلس محترم و خروج از بسته رکورد تورم شاهد تأثیرات آن در بازار خواهیم بود.

استاندار البرز تدابیر دولت در عرصه بین المللی را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: در مجامع بین المللی نیز دولت‌مردان طی این مدت گام‌های بلندی را برداشته است، برخی عنوان می‌کردند تمام تحولات به نشست ۵ + ۱ بستگی دارد؛ در حالی که اینگونه نشد، حتی امروز شاهد پیگیری سرمایه گذاران و کلید زدن طرح‌های سرمایه گذاری هستیم.

طهایی بیان کرد: با این روند امروز تمامی تنش‌ها و تنشنج‌های دشمنان و اسلام ستیزی و ایران هراسی ناکام مانده است.

استاندار البرز در محور دیگری از سخنان خود ماهیت سفر به شهرستان‌ها را ارزیابی مسائل و مشکلات مردم دانست و گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان تمامی مشکلات برطرف شود و آینده‌ای روشن و امیدوار کننده در انتظار مجموعه استان باشد.

طهایی همچنین به پروژه‌های آماده افتتاح در این شهرستان اشاره کرد و افزود: امروز در شهرستان نظرآباد دردومین روز از هفته دولت، بیش از ۲۰ پروژه با ۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری آماده بهره برداری بود که تعدادی از آن‌ها امروز افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز