خبرگزاری کار ایران

فرمانداری کرج:

استان البرز می تواند نقش به‌سزایی در توسعه کشور داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۰۵

سیاستمدار و خدمتگزار باید با اخلاق و پاک دست باشد / مدیری می‌تواند ادعا کند از جنس مردم است که با مردم صادقانه برخورد کند / افراد زیادی خواهان سرمایه گذاری در کرج هستند.

فرماندار کرج با تاکید بر اینکه افراد زیادی خواهان سرمایه گذاری در کرج هستند اما در پیچ و خم مراحل اداری قرار می‌گیرند، گفت: کرج می‌تواند ظرفیت‌های بسیاری را برای توسعه کشور فراهم کند.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد تقی ایرانی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی استان، ضمن تبریک روز کارمند اظهار کرد: این هفته فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد دولت است.

وی افزود: حماسه ۲۴ خرداد سال گذشته، نقطه عطفی در انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.

ایرانی با اشاره به اینکه در زمان تحویل گرفتن سکان کشور، توسط دولت تدبیر و امید، در سیاست خارجی با چالش‌های فراوانی مواجه بودیم گفت: ارتباطات بین المللی کشور در محدودیت‌های فراوانی قرار داشت که با تدوین و برنامه ریزی دولت شاهد نشاط در سیاست خارجی هستیم.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران در منطقه و نیز دسته بندی جهانی، حرف اول را می‌زند و در زمینه انرژی هسته‌ای منفعل عمل نکرده و شرایط منطقی و علمی خود را به دنیا تحمیل کرد.

وی تصریح کرد: امروز گفتمان ایران با دنیا قابل قبول و دور از خشونت و صلح آمیز است و در سیاست داخلی نیز بر اساس شعار دولت، آرامش میان مردم جاری است.

فرماندار کرج اشاره کرد: امسال بر اساس بیانات مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده که از این رو موظفیم برای حل مشکلات مردم جدی‌تر قدم برداریم.

ایرانی تصریح کرد: در نظام سیاسی کشورهای جهان سوم به ویژه ایران، یک سیاستمدار و خدمتگزار باید دست و اخلاق پاک داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه مردم به احترام و صداقت نیاز دارند، افزود: مدیری می‌تواند ادعا کند از جنس مردم است که با مردم صادقانه برخورد کند.

فرماندار کرج اظهار کرد: گزارش‌های خوبی در زمینه بیمه سلامت ارائه شده است و امروز دفترچه‌های درمانی جایگاه و اعتبار ویژه‌ای یافته‌اند.

وی با اشاره به کنترل تورم توسط دولت خاطرنشان کرد: نرخ تورم در شش ماهه دوم به کمتر از ۲۵درصد می‌رسد.

ایرانی با تاکید بر اینکه افراد زیادی خواهان سرمایه گذاری در کرج هستند اما در پیچ و خم مراحل اداری قرار می‌گیرند، گفت: کرج و استان البرز می‌تواند ظرفیت‌های بسیاری را برای توسعه کشور فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز