خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد:

هجدهمین کنگره ملی و ششمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۶۴

از ۱۷۵۰ عنوان مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس، تعداد ۱۱۰۱ مقاله در چهار کنفرانس علوم سلولی و ملکولی، علوم جانوری، علوم گیاهی و اکولوژی و محیط زیست، پذیرفته شده که تعداد ۱۵ درصد مقاله‌ها به صورت شفاهی و ۸۵ درصد از مقاله‌ها به صورت پوس‌تر ارائه خواهند شد.

هجدهمین کنگره ملی و ششمین کنگره بین المللی زیست‌شناسی ایران با حضور استاندار البرز، فرماندار کرج و جمعی از مسئولان استانی و همچنین اساتید برجسته کشور و بین المللی زیست‌شناسی ایران و جهان در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد.

به گزارش ایلنا در کرج، دبیر هجدهمین کنگره ملی و ششمین کنگره بین المللی زیست‌شناسی ایران با اعلام این خبر گفت: مراسم افتتاحیه این کنگره از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۴/۶ / ۹۳ در سالن اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی پردیس کرج دانشگاه برگزار شد که قرار است به مدت ۴ روز با سخنرانی اساتید این رشته در دو بخش بین الملل و داخلی به کار خود پایان دهد.

محمد نبیونی در پایان بیان داشت: از ۱۷۵۰ عنوان مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس، تعداد ۱۱۰۱ مقاله در چهار کنفرانس علوم سلولی و ملکولی، علوم جانوری، علوم گیاهی و اکولوژی و محیط زیست، پذیرفته شده که تعداد ۱۵ درصد مقاله‌ها به صورت شفاهی و ۸۵ درصد از مقاله‌ها به صورت پوس‌تر ارائه خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز