خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

ستاد تدابیر ویژه استان البرز، موجب احیاء دوباره صنایع خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۳۶

بزرگ‌ترین معضلی که در تمامی دیدارهای مردمی شاهد بوده‌ایم، مسئله اشتغال بوده است و باید برای این حجم سرمایه و نیروی انسانی چاره‌ای اندیشیده شود.

استاندار البرز تشکیل ستاد تدابیر ویژه صنعت را موجب احیاء دوباره صنایع در این استان دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمیدطهایی در جلسه مشترک با معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت که در دفتر استاندار البرز تشکیل شد، ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های هفته دولت و سلسله سفرهای شهرستانی اظهار داشت: اشتغال مهم‌ترین دغدغه مردم است که باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به سلسله دیدارهای مردمی هفته دولت در شهرستان‌های استان البرز، اشتغال را عمده دغدغه مردم برشمرد و گفت: بزرگ‌ترین معضلی که در تمامی دیدارهای مردمی شاهد بوده‌ایم، مسئله اشتغال بوده است و باید برای این حجم سرمایه و نیروی انسانی چاره‌ای اندیشیده شود.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه رونق و توسعه صنایع را یکی از بزرگ‌ترین حلقه‌های واسطه در تحقق سهم اشتغال کشور دانست و تصریح کرد: اشتغال معجزه می‌آفریند و به واقع باید فعال شدن دوباره صنایع را جشن احیا در نبض جامعه نامید.

وی افزود: صنعت احیاء کننده است و باید به صنایع و واحدهای صنعتی جدی نگریست.

استاندار البرز تشکیل ستاد تدابیر ویژه را یکی از گام‌های بلند استان در این حوزه برشمرد و گفت: این ستاد با تشکیل نشست‌های ماهیانه با صاحبان صنایع در استان زیر یک سقف مطالبات و دغدغه‌های فرا رو را بررسی و پیگیری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز