خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری البرز:

استان البرز در حوزه " راه " دچار بحران است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۸۴

استان البرز راه پایتخت را به استان‌های دیگر متصل می‌کند و این امر با بودجه‌های استانی صورت می‌گیرد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز با تاکید بر اینکه البرز با بودجه استانی نقش‌های ملی ایفا می‌کند، گفت: استان البرز راه پایتخت را به استان‌های دیگر متصل می‌کند که این امر با بودجه‌های استانی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز که با حضور مسئولین استانی در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی این استان نو پای البرز بخش راه است، در استانی زندگی می‌کنیم که با تراکم انسانی ۱۰ برابر استان‌های دیگر مواجه است.

وی با تاکید بر اینکه البرز با بودجه‌های ملی نقش استانی ایفا می‌کند، گفت: استان البرز راه پایتخت را به استان‌های دیگر متصل می‌کند که این امر با بودجه‌های استانی صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: وقتی چهار محور در نزدیکی البرز به یک خط تبدیل می‌شود نشانه بحران است و اکنون البرز در شرایط بحرانی حوزه راه مواجه است.

معاون استاندار البرز با اشاره به فعالیت‌های حمل و نقل و راه‌ها در استا ن افزود: در این بخش دو دسته فعالیت وجود دارد که یک سری آتی و دیگر آنی است.

وی گفت: فعالیت‌های آنی شامل روکش آسفالت، نصب گاردریل، اصلاح هندسی و غیره است و فعالیت‌های آتی در آینده باید نمود داشته باشد.

مظفری در ادامه بیان داشت: استانداری البرز در ماده ۱۸۰ توانسته است ۱۱۰ میلیارد ریال برای راه هشتگرد – طالقان را به صورت استانی اخذ کند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز گفت: از افتخارات استان است که مدیران با تجربه در میان مدیران بومی و کارآزموده فعالیت می‌کنند.

وی مشکلات استان را به ترتیب اولویت راه، آموزش، بهداشت، آب و زندان ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز