خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تصریح کرد:

افزایش حجم مهاجرت‌ها از اقصی نقاط کشور، زمینه بروز تخلفات و جرائم در البرز

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۴۹

استان البرز نیازمند نگاه ویژه مسئولان کشور است.

استاندار البرز با بیان اینکه استان نوپای البرز در تکاپوی ایجاد زیرساخت های یک استان است، خواستار نگاه ویژه مسئولان کشور به این استان تازه تأسیس شد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمیدطهایی عصر چهارشنبه در آیین اعطا احکام ریاست و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان البرز، اظهار داشت: البرز چهارمین استان کشور است که به جهت تازه تأسیس بودن در شرف تأمین امکانات و زیر ساخت‌ها قرار دارد.

وی در ادامه افزود: آمارها نشان می دهد که قرارگیری این استان در مجاورت تهران و افزایش حجم مهاجرت ها از اقصی نقاط، زمینه بروز برخی تخلفات و جرائم را ایجاد کرده و رشد ناموزون جمعیت خود حاکی از این موضوع است.

استاندار البرز با بیان اینکه این استان اگرچه سی و یکمین استان کشور است اما استانی است جوان که بیش از پیش باید مورد توجه مقامات کشوری قرار گیرد، از جزینی، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور خواست تا پیام رسان این استان یه وزیر محترم کشور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر باشند.

طهایی بودجه های تخصیصی را در مدیریت آسیب های اجتماعی محدود خواند و ادامه داد: سالانه نزدیک به ۱۵ درصد منابع دولت از ۸۵ درصد بودجه های ملی در اختیار استانها قرار است؛ که اگر سهم این بخش افزایش یابد به نحو مطلوب تری برنامه ریزی و مدیریت خواهیم داشت.

استاندار البرز همچنین از مدیران و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز خواست تا با تشکیل مرتب جلسات و احساس مسئولیت در قبال وظایف محوله پیشگام در انهدام باندها و جرسومه های فساد در جامعه باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز