خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر اقتصادی و امور بین الملل استانداری البرز:

نانوایی‌های استان البرز ساماندهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۲۱

با تعیین تکلیف نهایی واحدهای بلاتکلیف، از صدور هر گونه مجوز جدید خود داری به عمل می‌آید / افزایش سهمیه آرد سبوس دار نانوایی‌های استان البرز

مدیرکل دفتر اقتصادی و امور بین الملل استانداری البرز با بیان اینکه نظارت و بازرسی از واحدهای خبازی تشدید می‌شود، گفت: واحدهای خبازی موجود ساماندهی می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، صمد بهزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: با تعیین تکلیف نهایی واحدهای بلاتکلیف، از صدور هر گونه مجوز جدید خود داری به عمل می‌آید.

وی افزود: شاخص‌های فنی و تخصصی جهت تعیین سهمیه واحدهای خبازی در جلسه کار‌شناسی، بررسی شده و طی ۱۰ روز آینده و گزارش مربوطه ارائه می‌شود.

بهزاد در ادامه گفت: به منظور ارتقاء سطح کیفی آرد تولیدی، تخصیص سهمیه گندم به کارخانجات با هماهنگی و نظارت فرمانداران شهرستان‌ها صورت پذیرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری در ادامه گفت: جهت ارائه تعیین آمار رسمی جمعیت ثابت و شناور شهرستان‌ها، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان استانداری، فرمانداری‌ها، صنعت و معدن تجارت و شرکت غله طی هفته آتی تشکیل می‌شود.

بهزاد افزود: در ادامه این جلسه مقرر شد سهمیه آرد واحدهای خشکه پزی به میزان ۵۰ درصد کاهش یابد و تعدادی از کارخانه‌های منتخب تولید کننده آرد نسبت به تولید آرد ۱۲ درصد سبوس گیری شده جهت نان سنگک پس از حل مسائل مربوط به سامانه بانکی معرفی شوند.

وی ادامه داد: همچنین اداره کل تعزیرات حکومتی در خصوص تعیین تکلیف وجوه آردهای مکشوفه در اختیار شرکت غله، راهکار قانون اعلام شود.

بهزاد بیان داشت: در پایان نیز به منظور ساماندهی واحدهای خبازی موجود و ارائه گزارش فرمانداران پس از تشکیل کمیته تخصصی آرد و نان، بازنگری در تخصیص سهمیه واحدهای خبازی، گزارش شرکت غله و اتحادیه نانوایان در خصوص واحدهای بدون مجوز و واحدهای پروانه دار فاقد سهمیه، گزارش اداره کل صنعت، معدن و تجارت از وضعیت قاچاق آرد در استان و تمهیدات صورت گرفته در این خصوص ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز