خبرگزاری کار ایران

فرماندار نظرآباد هشدار داد:

افراد سودجو در حال تخریب اراضی باغی و کشاورزی شهرستان نظر آباد هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۰۱

کنترل و قانونمند کردن ساخت و ساز‌ها در نظرآباد از اولویت‌های اصلی مدیریت این شهرستان است.

فرماندار نظرآباد از تخریب ۱۶۲ واحد مسکونی غیر قانونی و غیر مجاز در شهرستان نظرآباد، طی ۱۰ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، شهریار آقایی در حاشیه جلسه بررسی ساخت و سازهای انجام شده در این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت ارشد نظرآباد، کنترل و قانونمند کردن ساخت و ساز‌ها در نظرآباد است.

وی در ادامه افزود: عدم توجه به قوانین از یک سو چهره شهرستان را مخدوش کرده و از سوی دیگر ساختمان‌هایی که به صورت غیر مجاز بنا می‌شوند، به دلیل عدم نظارت در زمان ساخت، اشکالات فنی داشته و در صورت بروز حوادثغیر مترقبه و یا بلایای طبیعی، سلامت شهروندان را نیز با خطر جدی روبه‌رو می‌سازد.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین شاهد هستیم که برخی افراد سودجو، اراضی باغی و کشاورزی شهرستان که در حال حاضر به عنوان قطب کشاورزی استان البرز شناخته می‌شود را به صورت غیر مجاز تصرف کرده و در این اراضی ساختمان‌سازی می‌کنند.

آقایی تاکید کرد: برخورد با این ساخت و سازهای غیر مجاز همواره در اولویت اصلی مدیریت شهرستان قرار داشته و با تمام توان در مقابل این تخلف آشکار قانونی ایستادگی می‌کنیم.

وی افزود: طی ۱۰ ماه اخیر در این زمینه تلاش‌های بسیار خوبی انجام و تمام ساخت و ساز‌ها با دقت رصد شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با استفاده از راهکارهای قانونی برای برخورد با متخلفان اقدام می‌شود.

فرماندار نظرآباد ادامه داد: در همین رابطه ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان شناسایی و با همکاری خوب دستگاه‌های انتظامی، قضایی و نظارتی برای تخریب این ساختمان‌ها اقدام شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طی ۱۰ ماه اخیر در مجموع ۱۶۲ واحد مسکونی به صورت غیر قانونی احداثگردیده و اکثر آن‌ها هم در اراضی کشاورزی قرار داشته که این واحد‌ها با تکمیل پرونده و صدور احکام قضایی تخریب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز