خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز خبر داد:

برگزاری برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۳۶

برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلرله و بلایای طبیعی، با شعار «عزم ملی، تدابیر پیشگیرانه، افزایش امید و ایمنی در بلایای طبیعی» در استان البرز برگزار می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از ابلاغ دستورالعمل و برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی که از ۱۹ مهرماه سال جاری لغایت ۲۵ مهر ماه برگزار می‌شود، خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، ابوالقاسم باقری با اعلام این خبر افزود: برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلرله و بلایای طبیعی، با شعار «عزم ملی، تدابیر پیشگیرانه، افزایش امید و ایمنی در بلایای طبیعی» در استان البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی فرصت مغتنمی است تا در سطحی فراگیر با مروری بر توانمندی‌های استانی در مقابله با بحران‌های ناشی از حوادثطبیعی، زمینه‌های پیشگیری و آمادگی عمومی را فراهم کنیم، افزود: اداره کل مدیریت بحران استانداری به عنوان متولی هماهنگی دستگاه‌های اجرائی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، با هدف افزایش آگاهی‌های عمومی و انسجام دستگاه‌های اجرائی و کارگروه‌های تخصصی، در راستای کاهش خطرپذیری، در طول این هفته برنامه‌هایی را در سطح استانی طرح ریزی و اجرا می‌کند.

باقری در این رابطه به نحوه اجرای برنامه‌های این هفته نیز اشاره کرد و یادآور شد: کارگروه‌های تخصصی استانی موظف هستند بر اساس اولویت‌ها و سیاست‌های سازمان مدیریت بحران کشور برنامه‌های مورد نظر خود را با هماهنگی اعضاء کارگروه و مشارکت اعضاء کارگروه‌های شهرستانی طرح ریزی و اجرا نکند.

وی در پایان از حضور مسئولان در هفته ایمنی خبر داد و تاکید کرد: ناظران ستادی نحوه اقدامات انجام شده را در طول این هفته ارزیابی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز