خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری البرز:

کارگاه‌های آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی در البرز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۵۸۷

بررسی آسیب‌های اجتماعی نشان می‌دهد که زنان نخستین قربانیان آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی بوده و از سوی دیگر تاثیرگذارترین افراد در حل مسائل و مشکلات هستند.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری البرز گفت: در شرایطی که مسئولان، تصمیم گیران و تصمیم سازان به این نتیجه رسیده اند که با استراتژی بی اعتنایی و انکار نمی توان گامی در راستای کاهش آسیب ها و پیشگیری از آنها برداشت باید خود را مجهز به استراتژی پذیرش واقعیت ها کنند.

به گزارش ایلنا در کرج، بی بی عصمت سرفرازی با بیان این مطلب در کارگاه آموزشی «آسیب های اجتماعی فراروی خانواده» که با حضور مدیران و کارکنان دستگا های اجرایی استان البرز در سالن اجتماعات میلاد برگزار شد، اظهار داشت: استراتژی پذیرش واقعیت های اجتماعی مسئولان نیازمند بهره گیری از نظرات کارشناسانه و دلسوزانه صاحب نظران به برنامه ریزی در راستای رفع مشکلات است.

وی افزود: بررسی آسیب های اجتماعی نشان می دهد که زنان نخستین قربانیان آسیب ها و انحرافات اجتماعی بوده و از سوی دیگر تاثیرگذارترین افراد در حل مسائل و مشکلات هستند.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری البرز در ادامه سخنان خود از برگزاری کارگاه های آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان های استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مسائل و مشکلات موجود در حوزه آسیب های اجتماعی پیوند ناگسستنی با ارتقاء توانمندی و سطح آگاهی افراد دارد، دفتر آموزش و پژوهش و همچنین بانوان و خانواده استانداری در نظر دارد با برگزاری کارگاه های آموزشی در این حوزه گامی مهم در راستای کاهش مسائل و معضلات اجتماعی بردارد.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های منسجم صورت گرفته کارگاه های آموزشی تخصصی پیرامون آسیب های اجتماعی با همکاری شهرداری های استان، بخشداری ها و فرمانداری های شهرستانهای استان البرز و با مشارکت دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد در تمامی نقاط استان برگزار می شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز