خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

راهبردهای اقتصادمقاومتی در البرز، بومی سازی شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۰۱۲

مدیران دستگاه‌های استان، هرچه سریعتر اطلاعات تکمیلی خود را در رابطه با تدوین سند آمایش سرزمینی استان ارائه دهند.

استاندار البرز بر ضرورت بومی سازی اقتصاد مقاومتی در این استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمیدطهایی در جلسه شورای اداری استان البرز با اشاره به برگزاری نخستین همایش استانی اقتصاد مقاومتی، ضرورت بومی سازی منشور ۲۴ ماده ای اقتصاد مقاومتی را مورد تأکید قرار داد و گفت: کلیه مدیران استانی وظیفه بومی سازی و اجرایی ساختن این راهبردها را عهده دار هستند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که تدوین برنامه ششم توسعه، یکی از محوری ترین برنامه های دولت است بیان داشت: از آنجا که این برنامه در حال تدوین است؛ لذا ضرورت دارد که کارشناسان و مدیران با اشراف کافی به اطلاعات در حوزه کاری خود فعالیت داشته باشند.

وی در ادامه، تدوین سند آمایش سرزمینی و تکمیل اطلس فرهنگی استان را نیز از اولویت های استان برشمرد و با بیان اینکه درحال حاضر ۱۸ استان کشور سند آمایش سرزمینی خود را تکمیل کرده اند؛ تصریح کرد: سند آمایش سرزمینی، نقشه راهی برای ایجاد زیرساخت ها و امور زیربنایی استان است و نقش تعیین کننده ای در آینده البرز خواهد داشت؛ با این رویکرد نیازمند نقطه نظرات تمامی صاحبنظران از مراکز علمی، دانشگاهی، تحقیقاتی و پژوهشی هستیم.

طهایی ادامه داد: انتظار می رود مدیران دستگاه های استان هرچه سریع تر اطلاعات تکمیلی خود را در رابطه با تدوین سند آمایش سرزمینی استان ارائه دهند.

استاندار البرز در پایان، با اشاره به این مطلب که دولت، تا پایان سال ۹۳ می بایست خدمات دولت الکترونیک دراستانها را تکمیل کند بیان داشت: دولت الکترونیک بخشی از ضعف های سیستم اداری را برطرف می سازد؛ ضمن آنکه رسالت آن نیز ایجاد رفاه در جامعه است لذا این انتظار می رود کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در البرز نیز در این مسیر حرکت خود را شتاب مضاعفی ببخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز