خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تصریح کرد:

لزوم کلان‌نگری در شورای برنامه‌ریزی استان

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۳۹

ماهیت شورای برنامه‌ریزی، مهم‌تر از صدور تصمیم برای دیوارکشی حرایم و.. است و باید در چنین جلساتی شاخصه‌ها و معیارهای توسعه سرزمینی استان به تبادل آرا و نظرات گذاشته شود.

استاندار البرز نقش شورای برنامه‌ریزی استان را در تصمیم گیری‌های کلان استانی مورد تأکید قرار داد و گفت: زمان این شورا باید صرف تصمیمات مهم استانی شود.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمیدطهایی در جلسه شورای برنامه ریزی استان، اظهار داشت: شورای برنامه ریزی، مهم‌ترین جایگاه را در تصمیم گیری‌های استان ایفا می‌کند و مردم نیز در انتظار آن هستند تا ماحصل و خروجی چنین جلساتی را ببینند.

وی افزود: ماهیت شورای برنامه ریزی مهم‌تر از صدور تصمیم برای دیوارکشی حرایم و.. است و باید در چنین جلساتی شاخصه‌ها و معیارهای توسعه سرزمینی استان به تبادل آرا و نظرات گذاشته شود.

طهایی با اشاره به یکی از دستور جلسات شورای برنامه‌ریزی پیرامون صدور پروانه‌های ساخت و ساز و بندهای کارگروه امور زیربنایی نیز گفت: روند ساخت و ساز‌ها در استان باید ضابطه‌مند شود، در برخی نقاط نیاز است که فرایند ساخت تسهیل و در مکان‌هایی دیگر ممنوعیت هر گونه ساخت و ساز اجرایی شود.

وی افزود: در این خصوص فرمانداران و شهرداران باید دامنه نظارت‌ها را در حرایم و داخل شهر‌ها گسترش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز