خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

راه‌اندازی بخشی از خط ۲ قطار شهری کرج، تا سال آینده

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۱۹۸

خط ۲ قطار شهری به طول ۱۴ کیلومتر، ظرف یکسال آینده با ۹۰ درصد تکمیل می‌شود.

استاندار البرز، از راه اندازی بخشی از خط ۲ قطار شهری کرج، تا سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمیدطهایی، در دومین جلسه شورای سازمان قطارشهری کرج، که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، مدیرعامل و جمعی دیگر از مسئولان شهری برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه قطارشهری یکی از مطالبات مردم به شمار می‌رود و در شرایطی که ترافیک، عمده دغدغه در مسائل شهری بشمار می‌رود، از این رو انتظار شتاب گیری آن بیش از گذشته وجود می‌شود.

استاندار البرز با اشاره به محور اصلی مذاکرات انجام شده در این نشست، تصریح کرد: با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و تسریع بخشی به کار، پیش بینی می‌شود بر اساس زمانبندی اجرای پروژه، تا سال آینده، بخشی از خط ۲ قطار شهری فعال شود.

محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز ضمن اشاره به مشکل تأمین منابع مالی و نقدینگی و ضرورت همراهی مسئولان در تزریق سرمایه، قول مساعد داد: خط ۲ قطار شهری به طول ۱۴ کیلومتر، ظرف یکسال آینده با ۹۰ درصد تکمیل شود.

وی با بیان اینکه برای تحقق این امر نیازمند همکاری همه سازمانها و ارگانها هستیم؛ افزود: جهت اجرای فرایند دپوی بخشی از زمین، در مسیر حصارک و حفاری ایستگاه‌ها نیز همکاری دانشگاه خوارزمی ضروری ست.

دادگو در پایان افزود: هزینه‌های عمرانی طرح‌های نیمه تمام طی سال ۹۴ صرف رفع بحران ترافیک در استان خواهد شد.

گفتنی است، پیش از این، کارشناس ویژه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، در بازدید از تونل های قطارشهری کرج، از انتشار ۱۰۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت برای راه اندازی قطارشهری کرج خبر داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز