خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در کشور، با حضور وزیرنیرو:

طرح انتقال پساب، در " ماهدشت " کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۲۴

این طرح به طول ۴۰ کیلومتر، عملیات انتقال پساب را با استفاده از لوله‌هایی با قطر ۷۰۰ میلی متر عهده دار است.

با حضور وزیر نیرو، استاندار البرز، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مدیران استانی، کلنگ طرح انتقال پساب به روش بیع متقابل در ماهدشت کرج به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا در کرج، با حضور حمیدچیت چیان، وزیر نیرو، استاندار البرز، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی، برای نخستین بار در کشور، طرح انتقال پساب به روش بیع متقابل در ماهدشت کرج کلنگ زنی شد.

این طرح به طول ۴۰ کیلومتر، عملیات انتقال پساب را با استفاده از لوله‌هایی با قطر ۷۰۰ میلی متر عهده دار است و در کنار این طرح ساخت دو ایستگاه پمپاژ پیش بینی شده است که با بهره برداری از آن بخشی از آب کشاورزی و مراکز صنعتی استان البرز در شهرستانهای کرج و اشتهارد تامین خواهد شد.

جلوگیری از آلودگی سفره‌های زیر زمینی، تامین آب شهرک‌های صنعتی کوثر و اشتهارد، تثبیت شن‌های روان در دشت اشتهارد، ایجاد کمربند سبز و افزایش تولیدات کشاورزی استان به میزان ۵۵ هزار تن در سال از مزایای این طرح است.

با اجرای این طرح، که با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده و به مدت ۲ سال به طول می‌انجامد، بیش از دو هزار شغل جدید در استان البرز ایجاد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز