خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و انتظامی استانداری البرز:

دولت تدبیر و امید در فضای اقتصادی کشور آرامش برقرار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۱۳

امروز مردم دیگر به لحاظ ذهنی، برای گران شدن کالاها نگران نیستند.

معاون سیاسی امنیتی و انتظامی استانداری البرز گفت: دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی مناسب در فضای بازار و اقتصاد کشور آرامش ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الله ملاصالحی درنشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز به نقش موثر مردم در پیشبرد اهداف نظام و دولت اشاره کرد و اظهارداشت: باید از ظرفیت مردم در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده کرد.

وی افزود: امروز مردم دیگر نگرانی به لحاظ ذهنی برای گران شدن کالا‌ها ندارند و جو حاکم بسیار آرام است.

ملاصالحی با بیان اینکه این موفقیت دولت را باید قدر دانست، ادامه داد: همزمان آغاز فعالیت دولت «تدبیرو امید»، تورم در کشور کاهش یافت و این کاهش موجب ارتقای ارزش پول ملی کشور شده است.

معاون استاندار البرز گفت: رقابت امروزی دنیای اقتصادی با تبلیغات همراه است اما باید مراقب بود تبلیغات به رقابت ناسالم منجر نشود.

ملاصالحی خاطرنشان کرد: بطورمثال داشتن خودروهای سواری مدل بالا قبیح بود اما امروز ازسوی دشمنان شرایط اقتصادی طوری طراحی شده که اغلب تمایل به خرید آن دارند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی سالهای متمادی بر روی طرح‌های ضد فرهنگی که امروز شاهد آن هستیم کار کرده‌اند بنابراین امروز باید با آگاهی بیش از پیش در راه مقابله با این طرح‌ها قدم برداریم.

وی یادآورشد: دشمنان دربخش اقتصادی برای فروش کالای خود فرهنگسازی می‌کنند و مراقبت از این امر لازمه بهبود هرچه بیشتر چرخه اقتصادی کشور است.

معاون استاندار البرز تشکیل کمیته فرهنگی تبلیغات با حضور اساتید معتبر و سازمان‌های فکر را راهکاری مناسب برای رفع معضلات عنوان کرد و ازدستگاه‌های اجرایی خواست تا این موضوع مهم را بصورت جدی در برنامه کاری خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز