خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج:

اقتدار نظام اسلامی، مدیون جان فشانی نیروهای وفادار وزارت اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۲۶

توده مردم از وزارت اطلاعات خوف ندارند / پرسنل وزارت اطلاعات می‌بایست، فراجناحی عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج وزارت اطلاعات را تامین کننده امنیت در کشور خواند و گفت: وزارت اطلاعات از پایه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایلنا در کرج، حسینی همدانی روز یکشنبه، در همایش سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در استان البرز که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سالن همایش‌های میلاد کرج برگزار شد، بیان داشت: مقام معظم رهبری مکررا درخصوص اقتدار تاکیداتی داشته‌اند که اگر این اقتدار پایه و ستون‌هایی داشته باشد، قطع به یقین یکی از مستحکم‌ترین آن مسئله امنیت است.

وی سربازان گمنام را افرادی متدین به اسلام، باتوان علمی بالا و برخوردار از ابزارهای نوین و فناوری‌های روز امنیتی دانست و افزود: در شرایطی که کشورهای همسایه در تلاطم طوفان‌ها و موج‌های توفنده آماج دشمن در آشوب و فتنه‌ها گرفتار شده‌اند، کشور ما در امنیت کامل بسر می‌برد.

نمانیده ولی فقیه در استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی موجب ایجاد احساس امنیت ذهنی و فکری مردم شد و توده مردم از وزارت اطلاعات خوف ندارند و امروز همراه سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات هستند و آن را حافظ منافع خود می‌دانند.

امام جمعه کرج همچنین نقش امنیت را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: در روایاتی از رسول اکرم(ص)، امنیت یکی از نعمت‌های مهم انسان برشمرده شده است.

امام جمعه کرج در ادامه، محبت، قناعت و امنیت را از عوامل مهم در ایجاد یک زندگی راحت و آسوده برای انسان عنوان کرد و افزود: افرادی که در وزارت اطلاعات کار می‌کنند باید فراجناحی عمل کنند و در برابر نفوذ دشمنان و افکار پلید محکم بایستند.

وی در ادامه یادآورشد: سربازان گمنام، دیده‌بان جامعه اسلامی و حافظ جان مردم هستند و در عرصه‌های متعدد نظامی، ناهنجاری‌های اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر و نهی از منکر فعالیت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز از تلاشگران وزارت اطلاعات خواست تا با معارف اهل بیت(ع)، قران کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه انس بیشتری داشته باشند تا بتوانند گام‌های موثرتری در راه خدمت به مردم و حفظ انقلاب و ارزش‌های اسلامی بردارند.

حسینی همدانی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مستحکم‌ترین ستون‌های اقتدار نظام اسلامی، امنیت است که گروه‌های اطلاعاتی کشور که‌‌ همان سربازان گمنام هستند این مسوولیت خطیر را برعهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز