خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

آموزش و پرورش بستر مناسبی برای حل آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۵۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه تمامی مسائل اجتماعی به بستر آموزش و پرورش ختم می‌شود، علت یابی پدیده‌های اجتماعی، گامی اساسی در رفع مشکلات در جامعه موجود دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه تمامی مسائل اجتماعی به بستر آموزش و پرورش ختم می‌شود، علت یابی پدیده‌های اجتماعی گامی اساسی در رفع مشکلات در جامعه موجود دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت اله ملاصالحی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن کنفرانس استانداری تشکیل شد، با اشاره به اینکه کارگروه‌های متعددی در استان تشکیل می‌شود و آموزش و پرورش، یکی از مؤثر‌ترین اعضا به‌شمار می‌رود، اظهار داشت: جریان‌شناسی و بررسی تمامی مسائل و مشکلات موجود اجتماعی، به آموزش و پرورش ختم می‌شود و همین امر نقش این دستگاه فرهنگی را در شناسایی، پیشگیری و پیش بینی مسائل مختلف ویژه‌تر می‌سازد.

وی همچنین با بیان اینکه با طیف گسترده‌ای از ناهنجاری‌های اجتماعی روبرو هستیم، افزود: با وجود اینکه صورت مسئله را می‌دانیم اما به جهت گستردگی دامنه مسائل اجتماعی، معلول‌ها بیشتر از علت‌ها بروز و ظهور یافته‌اند.

ملاصالحی به بیانی دیگر خاطر نشان شد: در بررسی مسائل اجتماعی به جای پرداختن به علت‌ها و چیستی پدیده‌ها، به دنبال معلول‌ها هستیم و همین امر موجب پیچیدگی کار شده است.

معاون استاندار، بسیج شدن کمیسیون‌های اجتماعی بمنظور احصاء علت‌ها، تدوین برنامه‌ای جامع در چشم انداز ۱۰ ساله اجتماعی استان و افق آینده را یکی از مهم‌ترین گام‌ها در رسیدگی به مسائل اجتماعی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز