خبرگزاری کار ایران

در سومین همایش ملی تعامل بین صنعت و دانشگاه البرز:

از پایان نامه‌ها، رساله‌ها و تحقیقات مبتنی بر برون رفت از شرایط رکود تورمی حمایت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۶۷

اتاق بازرگانی البرز برای سرمایه گذاری، چاپ، نشر و تجاری‌سازی ایده‌های نو که در این همایش مطرح می‌شود حمایت‌های لازم را با همکاری و هماهنگی صاحبان صنعت انجام خواهد داد.

رئیس اتاق بازرگانی البرز، حمایت از پایان نامه‌ها، رساله‌ها و تحقیقاتی مبتنی بر برون رفت از شرایط رکود تورمی، حل مساله بیکاری و ایجاد کار آفرینی در کشور را از جمله محور‌های اصلی برگزاری سومین همایش ملی تعامل بین صنعت و دانشگاه البرز برشمرد.

به گزارش ایلنا در کرج، حسین طوسی، در اولین جلسه کمیته علمی سومین همایش ارتباط صنعت و دانشگاه البرز، با اشاره بر حمایت از مبتکران و ایده‌های علمی و پژوهشی(نوآوری‌های علمی) در حوزه صنعت و دانشگاه گفت: توسعه پژوهش‌های اقتصادی و اجتماعی در حوزه صنعت و بهبود محیط کسب و کار و تجاری سازی این نوآوری‌ها مفید و مورد نیاز است.

وی در ادامه افزود: در سومین همایش ملی تعامل بین صنعت و دانشگاه از پایان نامه‌ها، رساله‌ها و تحقیقاتی مبتنی بر برون رفت از شرایط رکود تورمی، حل مساله بیکاری و ایجاد کار آفرینی در کشور استقبال خواهد شد.

وی اظهار داشت: اتاق بازرگانی البرز برای سرمایه گذاری، چاپ، نشر و تجاری سازی ایدهای نو که در این همایش مطرح می‌شود حمایت‌های لازم را با همکاری و هماهنگی صاحبان صنعت انجام خواهد داد.

رییس پارلمان بخش خصوصی البرز در ادامه خاطر نشان کرد: رفع موانع موجود بین دانش و عمل، استفاده کاربردی از علم و تجاری سازی آن از اهداف مهم این همایش است.

طوسی با اشاره به راه اندازی نمایشگاه نوآوری و اختراعات در کنار این همایش اظهار داشت: در این نمایشگاه علاوه بر ارایه محصول، به معرفی ایده و پروژه‌های نو پرداخته و مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان، اختراعاتی را که قابلیت تجاری سازی و عملیاتی شدن را دارند در این نمایشگاه ارایه خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره بر محورهای این همایش افزود: تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی راهکار‌ها و موانع، انتقال تجارب کار آفرینی موفق به دانشگاه، استفاده از دستاوردهای دانشگاه در صنعت، کسب و کار دانشجویی و کار آموزی و کارورزی هدفمند، تاثیر و هم افزایی دانشگاه و صنعت در بومی سازی فن آوری، ویژگی‌های دانشگاه نسل سوم(دانشگاه کار آفرینی)، ارتقا فرهنگ کار آفرینی دانش بنیان در جامعه، دانشگاه و تعامل نظاممند صنعت و دانشگاه پیش شرط اقتصاد دانش بنیان، ۹ محور اصلی این همایش است.

به منظور انتخاب اعضای کمیته علمی سومین همایش ارتباط صنعت و دانشگاه اولین جلسه این کمیته با حضور رییس اتاق بازرگانی البرز، حسین میر محمد صادقی رییس موسسه آموزشی پژوهشی اتاق ایران، اعضای هیات رییسه اتاق و جمعی از مدیران ارشد واحد‌های تولیدی و صنعتی و روسای دانشگاه‌ها برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز