خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز:

اتصال دستگاه‌های اجرایی به حلقه فیبرنوری ضروریست

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۱۷۷

بر اساس ابلاغیه ریاست جمهوری کلیه زیرساخت‌های دولت الکترونیک باید در استانها ایجاد شود و البرز نیز به تأسی از این امر باید هر چه سریعتر نسبت به راه‌اندازی بسترهای خدمات دولت الکترونیک اقدام کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز بر ضرورت اتصال دستگاه‌های اجرایی به حلقه فیبرنوری تأکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، اولین جلسه کارگروه دولت الکترونیک» به ریاست استاندار البرز و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، شهردار کرج، معاون دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری البرز و دیگر اعضای این کارگروه دولت تشکیل شد.

عباداله کامکار در این نشست با تأکید بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های دولت الکترونیک در استان، مصوبه دولت را در این خصوص مورد اشاره قرار داد و گفت: بر اساس ابلاغیه ریاست جمهوری کلیه زیرساخت‌های دولت الکترونیک باید در استانها ایجاد شود و البرز نیز به تأسی از این امر باید هر چه سریعتر نسبت به راه‌اندازی بسترهای خدمات دولت الکترونیک اقدام کند.

وی افزود: برنامه پنجم توسعه تأکید داشته که کلیه برنامه‌ها باید الکترونیکی شود.

کامکار بیان کرد: قوانین و مقررات نقشه راه را در این مسیر مشخص ساخته و باید ضمن ایجاد بسترها، کلیه دستگاه‌های اجرایی به حلقه فیبر نوری متصل شوند.

کامکار تأکید کرد: مشابه کارگروه استانی خدمات دولت الکترونیک، در شهرستانها نیز باید شاهد برگزاری این نشست با هدف تکمیل چرخه خدمات الکترونیکی در شهرهای دور نیز باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز