خبرگزاری کار ایران

در کمال حزن واندوه:

پیکر " مهدی انصاری نصب "، مدیر مسئول " نشریه افق البرز "، به خاک سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۴۳

سرپرستی خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، در استان البرز، ضمن ابراز تسلیت و هم دردی با بستگان و بازماندگان و همچنین اصحاب رسانه استان البرز، ضمن آرزوی صبر و تحمل مصیبت، برای خانواده و بازماندگان آن مرحوم، از ایزد منان علو درجات را برای روح آن مرحوم در دیار باقی، مسئلت دارد.

" مهدی انصاری نصب "، مدیرمسئول دو هفته نامه افق البرز، پس از پشت سرگذاشتن یک دوره بیماری، شامگاه دوشنبه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایلنا در کرج، مرحوم مهدی انصاری نصب متولد سال ۱۳۵۸، پس از طی یک دوره بیماری، شامگاه دوشنبه به دلیل بیماری سرطان روده، دارفانی را وداع گفت.

وی علاوه بر مسئولیت روابط عمومی اداره کل اتباع خارجی استانداری البرز، مدیر مسئولی نشریه افق البرز، عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان، مدرس دانشگاه را نیز عهده دار بود.

گفتنی ست مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم مهدی انصاری نصب، امروز، سه شنبه، ساعت ۱۴، همزمان با سال روز عاشورای حسینی محرم ۱۴۳۶ هجری قمری، در امامزاده محمد(ص) کرج، در میان بهت اصحاب رسانه استان، با استقبالی پر شور و با شکوه، با حضور همکاران رسانه ای و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

سرپرستی خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، در استان البرز، ضمن ابراز تسلیت و هم دردی با بستگان و بازماندگان و همچنین اصحاب رسانه استان البرز، تقارن درگذشت و خاکسپاری این همکار جوان معتقد، ارزشمند و فعال رسانه استان، را درایام سوگواری سید وسالار شهیدان و رهبر آزادگان جهان، واسطه خیر ونشانه نیک سرشتی و انشاء الله آمرزش و رستگاری ابدی آن مرحوم، در درگاه الهی دانسته و ضمن آرزوی صبر و تحمل مصیبت، برای خانواده و بازماندگان آن مرحوم، از ایزد منان، علو درجات را، برای روح آن مرحوم در دیار باقی،، مسئلت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز