خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

ساخت بیمارستان و مدرسه، در اولویت فعالیت های عمرانی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۶۵

استان البرز از جمله استان های مورد توجه سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران متعددی در صدد سرمایه گذاری در این استان هستند، بنابراین مدیران باید هر آنچه در توان دارند در مسیر گشایش موانع موجود بکار گیرند.

استاندار البرز از ایجاد بیمارستان ایمن کشور در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمید طهایی در نشست خبری با اصحاب رسانه، از احداثبیمارستان ایمن کشور در این استان خبر داد و گفت: پیش از این قرار بود بیمارستان ایمن کشور در منطقه ۲۲ تهران احداثشود که با پیگیری های انجام شده این بیمارستان در البرز ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ساخت بیمارستان و مدرسه در اولویت استان قرار دارد، افزود: پس از تکمیل سند آمایش سرزمین، اولویت های استان نیز احصا می شود، اما آنچه در بدو امر حایز اهمیت است، آنکه ارتقاء سرانه های بیمارستانی در استان و همچنین ساخت مدرسه به جبران وجود مدارس دو شیفته در دستور کار قرار دارد و در هر بخش اولویت های خاص آن بخش وجود دارد.

استاندار البرز تصریح کرد: ساخت هتل در حوزه گردشگری، پیگیری امور مربوط به فرودگاه بین المللی پیام، تهیه زمین جهت احداثشهرک اداری استان و…از دیگر موضوعات مورد اشاره در این نشست بود.

طهایی ادامه داد: انتظار می رود مدیران در دستگاه های اجرایی موانع فرا روی سرمایه گذاران را از میان بردارند.

استاندار البرز تصریح کرد: استان البرز از جمله استان های مورد توجه سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران متعددی در صدد سرمایه گذاری در این استان هستند، بنابراین مدیران باید هر آنچه در توان دارند در مسیر گشایش موانع موجود بکار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز