خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی البرز:

سومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه استان البرز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۱۵

کاربردی کردن و عملیاتی شدن از جمله اولویت برگزاری این همایش است، و انتظار داریم، صنعت و دانشگاه های ما باید، به صورت عملی و تجربی به نتایج و خروجی مناسبی در این همایش، دست یابند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز از برگزاری سومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در بهمن ماه سال جاری، توسط اتاق بازرگانی البرز و با همکاری دانشگاه خوارزمی و تمامی دانشگاه های استان و موسسات پژوهشی البرز و حامیان این همایش خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، حسین طوسی در نشست خبری با رسانه های استان، ضمن اعلام این خبر گفت: سال‌هاست که تعامل بین صنعت و دانشگاه وجود داشته و بحثهای مفصلی در ارتباط با این تعامل صورت گرفته و مسئولیت این ارتباطات، در زمان های مختلف برعهده ارگان های دولتی بوده است. ولی متاسفانه در این ارتباطات، حلقه های مخربی وجود داشته، که باعثکمتر شدن و کم رنگ شدن این ارتباطات و همایش ها شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: اولین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در سال ۹۱ و در شهر یزد برگزار ش. د دومین همایش در سال ۹۲ و در اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد و حالا مفتخریم که این همایش توسط اتاق بازرگانی البرز در ۲۹ و۳۰ بهمن ماه در دانشگاه خوارزمی استان البرز برگزار خواهد شد، همچنین در کنار این همایش، نمایشگاه علمی، تخصصی و نوآوری، برای نخبگان، مخترعان و مقاله نویسان جوان استان در راستای مباحثپیرامون صنعت، تولید و اقتصاد بهتر نیز برگزار خواهد شد.

طوسی ادامه داد: همایش هایی که با این عنوان در سال برگزار می شود مکمل همایش سال قبل است و اولویت ما در این همایش این گونه است که همایش باید جنبه کاربردی، علمی و همچنین عملی داشته باشد، به طوری که، صنعت و دانشگاه های ما باید به صورت عملی و تجربی برون داد مناسبی از این همایش کسب کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در ادامه این نشست، بیان داشت: در این همایش، تنها ارائه مقاله علمی نباید مهم باشد بلکه باید مقاله هایی ارائه داده شود که باعثبهره برداری عملی شود، به گونه ای که باعثرفع نیاز صنعت و مشکلات صنعت و دانشگاه در جامعه باشد، همین طور اختراعات و اکتشافات به وجود آمده که در این نمایشگاه مورد بازدید قرار خواهند گرفت نیز باید در به نتیجه رسیدن کاربردی صنعت، نقش موثر و به سزایی داشته باشد.

وی، ضمن تشکر از حامیان برگزاری این همایش، اظهار داشت: دانشگاه ها، ادارات و واحدهای صنعتی تولیدی، همچون(اداره کل کار و تعاون استان البرز، بنیاد نخبگان، پژوهشگاه مواد و انرژی، دانشگاه پیام نور استان البرز، پارک علم و صنعت و فناوری، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، شهرک های صنعتی، گروه صنعتی مپنا، سرم سازی رازی، شرکت ماموت، انجمن همگن شوینده های آرایشی و بهداشتی، زر ماکارون و برخی از رسانه ها) ما را در این امر یاری می دهند.

طوسی در پایان اعلام داشت: صبح روز ۲۹ بهمن ماه، این همایش افتتاح خواهد شد و ما از هر واحد تولیدی که بخواهد در این همایش و یا نمایشگاه شرکت داشته باشد و اختراعات و مقالات خود را ارائه دهد استقبال می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز