خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

در بخش سرانه‌های ورزشی فقیر‌ترین استان هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۱۶

نیاز است توجه ویژه‌ای به توسعه امکانات ورزشی و مشکلات این بخش در استان داشته باشیم و اگر قرار است، به ورزش در البرز اهمیت داده شود، باید این اهمیت در تخصیص اعتبارات نیز جلوه گر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در جلسه شورای اداری استان گفت: با وجود آنکه استان البرز رتبه‌های اول قهرمان پروری و کسب افتخارات ورزشی را در کشور به خود اختصاص داده اما متاسفانه در بخش سرانه‌های ورزشی فقیر‌ترین استان کشورهستیم.

به گزارش ایلنا در کرج، رضا گل محمدی ضمن تاکید بر این مطلب که، باید اعتبارات ویژه برای ورزش استان تخصیص یابد افزود: نیاز است توجه ویژه‌ای به توسعه امکانات ورزشی و مشکلات این بخش در استان داشته باشیم و اگر قرار است، به ورزش در البرز اهمیت داده شود، باید این اهمیت در تخصیص اعتبارات نیز جلوه گر باشد.

وی در ادامه با تشکر از استانداری در تجلیل از ورزشکاران بازیهای آسیایی و پارا آسیایی اظهار داشت: برنامه تقدیر و تشکر از قهرمانان نشانه قدر‌شناسی از جوانانی است که در عرصه‌های جهانی افتخار آفرینی کرده و تاکید بر نقش بی‌بدیل ورزش در ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است.

گل محمدی ادامه داد: تجلیل از قهرمانان به نوعی تکریم جامعه است و هرچه اهتمام بیشتری در این خصوص وجود داشته باشد به توسعه نشاط و شادابی در کشور به خصوص در بین جوانان کمک خواهد کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرد: افراد حاضر در این جلسه نمایندگانی از جامعه ورزشی افتخار آفرین البرز هستند و خوشبختانه با وجود اینکه البرز به دلایل مختلف در سرانه‌های ورزشی عقب مانده است اما در سرمایه‌های انسانی در کشور سرآمد است.

گل محمدی در پایان با بیان اینکه بودجه‌های ملی امسال وضعیت مناسبتری نسبت به گذشته داشته است، افزود: در بودجه‌های استانی آنطور که قول داده شده بود عمل نشده است و انتظار می‌رود به بخش‌های عمرانی وزرش در البرز توجه ویژه‌ای شود که استاندار البرز نیز تاکید داشت: بودجه‌های استانی در حد توان به ورزش و جوانان اختصاص داده شده و باید به فکر جذب و مشارکت بخش خصوصی در امر ورزش باشیم.

گفتنی ست، بخشی از جلسه شورای اداری استان البرزصبح به تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ملی البرز در مسابقات بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون اختصاص داشت و در جریان آیینی ویژه، با هدایی از سوی استانداری البرز از این قهرمان آفرینان قدردانی بعمل آمد.

اکرم خدابنده «نقره تکنواندو»، در بخش بازیهای آسیایی، آرشام میرزایی «عضو تیم ملی شنا»، آرمین تشکری «طلای تیم ملی والیبال»، بیژن مقانلو «سرمربی تیم ملی تکواندو آقایان»، سمانه ششپری «عضو تیم ملی تکواندو بانوان»، سید محمد موسوی «مدال طلای تیم والیبال»، شهرام محمودی «مدال طلای تیم ملی والیبال»، علیرضا علیمحمدی «مقام چهارم قایقرانی رشته کایاک»، کیمیا علیزاده «عضوتیم ملی تکواندو بانوان»، محمود افشاردوست «مدیرفنی تیم ملی و دبیر فدراسیون والیبال»، مهدی خدابخش «مدال طلای تکواندو»، مینو مداح «سرمربی تیم ملی تکواندوبانوان»، یوسف کرمی «کاپیتان تیم ملی تکواندو»، از جمله قهرمانانی بودند که از آن‌ها تجلیل بعمل آمد.

در بخش بازیهای پارآسیایی نیز از امیر جعفری «طلای وزنه برداری پارآسیایی»، رسول کیانی آذر «مربی تیم ملی دو می‌دانی»، شاهین ایزدیار «مدال نقره ۵ نفره و یک برنز پارآسیایی»، علیرضا معمری «آنالیزور و کمک مربی تیم والیبال نشسته بازیهای آسیایی تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز