خبرگزاری کار ایران

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز:

بنزین یورو چهار، بیشترین مصرف سوخت را در استان البرز، به خود اختصاص داد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۷۳

در میان سه نوع بنزین توزیع شده در شش ماه نخست امسال، بنزین یورو چهار با ۲۵۳ میلیون لیتر بیشترین مصرف را در این استان داشت / میزان مصرف گاز سی ان جی، در نیمه نخست امسال ۱۰۷ میلیون متر مکعب بوده است.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز اعلام کرد: بنزین یورو چهار، بیشترین مصرف سوخت را در این استان به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا در کرج، سید جواد حسینی با بیان این مطلب افزود: در میان سه نوع بنزین توزیع شده در شش ماه نخست امسال، بنزین یورو چهار با ۲۵۳ میلیون لیتر بیشترین مصرف را در این استان داشت.

وی در ادامه با بیان این مطلب در شش ماه نخست سال ۹۳، بنزین معمولی ۱۷۵ میلیون لیتر و بنزین سوپر ۳۰ میلیون لیتر در استان البرز مصرف شده است، گفت: دربخش فرآورده‌های دیگر، نفتگاز معمولی ۱۷۳ میلیون لیتر، نفتگاز یورو چهار ۱۱۶ میلیون لیتر و نفت سفید ۱۱ میلیون لیتر به مصرف رسید.

وی در ادامه افزود: دراین مدت مصرف نفت کوره نیز ۱۵۴ میلیون لیتر بوده است.

حسینی هچنین، میزان مصرف گاز سی ان جی را در نیمه نخست امسال نیز۱۰۷ میلیون متر مکعب اعلام کرد.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: هرچند تاکنون گزارشی از تعداد جایگاه‌های توزیع سوخت یورو چهار در استان البرز اعلام نشده اما کار توزیع این سوخت از سال گذشته در این استان آغاز شده است.

به گفته کار‌شناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز ورود این سوخت به چرخه عرضه سوخت کشور نقش اساسی در کاهش آلایندگی هوا داشته به طوری که استان البرز و کلانشهر کرج در سال جاری نسبت به سال گذشته کمترین میزان آلودگی هوا داشته است.

امسال تعداد روزهای هوای سالم و هوای پاک در استان البرز مناسب توصیف شد و انتظار می‌رود این روند با ورود سوخت‌های پاک به بخش توزیع بهترشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز