خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

لزوم ظهور وبروز استعداد و توانمندی های بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۲۳

با پتانسیل هایی که در جامعه زنان وجود دارد، متأسفانه همچنان استعداد و توانایی های واقعی بانوان به منصه ظهور و بروز نرسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بر ضرورت حضور و نقش بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در کارگروه تلفیقی بانوان و امور خانواده استانداری و شورای مبارزه با مواد مخدر، ضمن ابراز تأسف از آسیب های اجتماعی موجود در جامعه، گفت: با پتانسیل هایی که در جامعه زنان وجود دارد، متأسفانه استعداد و توانایی ها به منصه ظهور و بروز نرسیده است.

حجت الله ملاصالحی، در ادامه افزود: امروز زنان موفقی در جامعه حضور اجتماعی دارند که شاید تا کنون دیده نشده اند و باید بستر این حضور را فراهم آورد.

وی، برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای بانوان را، زمینه ای مناسب برای ظهور این توانایی ها دانست و با تأکید بر اینکه باید هدف گذاری در برگزاری این نمایشگاه صورت گیرد، ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای بانوان می تواند نقطه عطف همگرایی بانوان جامعه جهت بهره مندی از ظرفیت های آنان در حوزه های مختلف باشد.

وی با بیان اینکه اعتیاد یکی از واقعیت های جامعه است، تصریح کرد: باید نقش زنان در پیشگیری از اعتیاد؛ در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز