خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

البرز، پایلوت اجرای طرح‌های اجتماعی در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۹۴

البرز امروز پایلوت اجرای طرح‌های مختلف در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی است، که ساماندهی افاغنه نیز یکی از این موارد به‌شمار می‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه مطالعات جامعی در رابطه با مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی در استان در حال انجام است، تصریح کرد: کلیه طرح‌ها پس از ارائه به پایتخت به عنوان نقشه راه در کشور کلید خورد و البرز امروز پایلوت اجرای طرح‌های مختلف در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی شده است، که ساماندهی افاغنه نیز یکی از این موارد بشمار می‌رود.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت اله ملاصالحی با بیان این مطلب در کارگروه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز اظهار داشت: یکی از اولویت‌ها که از مدت‌ها پیش در دستور کار این معاونت قرار گرفته فرایند مطالعه و برنامه ریزی پیرامون مسائل اجتماعی و فرهنگی بوده است و طرح‌های متعددی نیز در این رابطه به وزارت کشور ارسال شده که در این رابطه هر طرح ارائه شده پایلوت کشوری می‌شود.

وی افزود: فرایند ساماندهی افاغنه از جمله اولویت‌هایی است که در دستور کار این معاونت قرار دارد و کارگروه‌های متعددی در این رابطه فعال شده و طی ماه‌های آتی خروجی آن ملموس خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت اتباع خارجی به نفع توسعه استان بهره برد، افزود: اگر در این حوزه بنحو مطلوبی مدیریت داشته باشیم نتیجه ثمر بخش در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز