خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز:

حضور احزاب و تشکل ها در البرز، کم رنگ است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۸۵

نقش تشکل‌های صنفی با گذشت چهار سال از شکل گیری استان البرز، همچنان کم رنگ است و باید از سوی معاونان سیاسی در فرمانداری ها مورد توجه و حمایت ویژه قرار گیرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز، ضمن تأکید بر ضرورت فعالیت گسترده تر احزاب سیاسی در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید، از تشکیل کمیسیون اقوام البرز در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، توکل لطفی، در نخستین گردهمایی معاونان سیاسی فرمانداری های استان که در استانداری البرز برگزار شد، با تأکید بر ضرورت توسعه فعالیت های سیاسی در استان تازه تأسیس البرز اظهار داشت: نقش تشکل های صنفی تا به اکنون با گذشت چهار سال از شکل گیری استان هنوز مغفول مانده است و باید از سوی معاونان سیاسی در فرمانداری ها مورد توجه و حمایت ویژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات، شناسنامه دار شدن این تشکل ها و احصاء تعداد و روند فعالیت ها در شهرستانها باید در دستور کار باشد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز نقش تشکل ها و احزاب سیاسی را مهم خواند و خاطرنشان کرد: این تشکل های به جهت گستردگی فعالت ها نقش ویژه ای در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… فراهم می آورد.

ضرورت همگرایی بین شوراهای اسلامی شهرها و روستا و دهیاری ها و حضور فعال معاونان سیاسی در نشست ها و برنامه های این نهاد مردمی نیز از دیگر موضوعات قابل تأکید در این نشست بود.

لطفی در بخش دیگری با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت استان البرز را تنوع اقوام تشکیل می دهد، تأکید کرد: در استان البرز و شهر کرج شاهد حضور اقوام و اقلیت های متعددی هستیم، در این راستا شکل گیری کمیسیون اقوام در جهت ایجاد همگرایی در استان امری ضروری است و در انتخابات آتی نیز همین تنوع اقوام است که می تواند همبستگی و انسجام ملی را تحکیم بخشد.

وی همچنین نقش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در سیاست های دولت را نیز مهم برشمرد و تصریح کرد: از ظرفیت دانشگاه ها میتوان در جهت تقویت احزاب و گروه ها استفاده کرد.

فعال شدن معاونت های سیاسی در فرمانداری ها محوری ترین رویکرد برگزاری این نشست به شمار می رفت.

در ادامه این نشست نیز معاونان سیاسی فرمانداری های استان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز