خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز:

استانداری البرز، برنامه‌ای برای پیگیری طرح برد - برد، ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۳۸

هدف گزاری ایجاد ۵۰ هزار شغل جدید در این طرح، نیازمند مطالعه بیشتری ست / استانداری البرز، از هر طرح و ایده‌ای که قابلیت جذب سرمایه گزاری داشته باشد استقبال می‌کند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز با اذعان به این مطلب که صرف وقت و هزینه بسیاری برای اجرای همایش برد - برد سرمایه گزاری البرز صورت پذیرفته از توقف کامل این طرح سرمایه گزاری در البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، ذبیح الله قائمی با اعلام این خبر، در حاشیه جلسه شورای اشتغال استانداری البرز به خبرنگار ایلنا در کرج گفت: طرح و بسته حمایتی فرصت‌های شغلی صنعت و معدن استان البرز در راستای حمایت از تولید و افزایش سطح اشتغال در استان البرز، فی نفسه طرح مناسبی است، اما جذب ۴۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح نیاز به هماهنگی و عملیات کار‌شناسی دقیقی در حوزه جذب سرمایه گزاری و استفاده از منابع بانکی دارد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که هدف گزاری ایجاد ۵۰ هزار شغل در این طرح، نیازمند مطالعه بیشتری است، تاکید کرد: در حال حاضر زود است، برای طرحی، که هنوز در مراحل ابتدایی شروع و برنامه ریزی ست عدد و رقم عنوان کنیم.

وی در ادامه، در پاسخ به این سوال که آیا استانداری البرز برنامه‌ای برای به سرانجام رساندن طرح برد - برد سرمایه گزاری البرز که در استانداری گذشته کلید زده شد با نام و یا عنوان دیگری دارد یا خیر، بیان داشت: بنده هیچ اطلاعی از ادامه این طرح توسط استانداری ندارم و بنظر می‌رسد که مجموعه استانداری هم عزم و برنامه‌ای برای پیگیری این طرح حتی با عناوین دیگری در البرز نداشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استانداری البرز، از هر طرح و ایده‌ای که قابلیت جذب سرمایه گزاری داشته باشد استقبال می‌کند.

جلسه آذر ماه شورای اشتغال استان البرز با محوریت پیشنهاد «بسته حمایتی سازمان صنعت و معدن از صنایع و همچنین هدف گزاری افزایش سطح اشتغال ۵۰ هزار نفری سطح اشتغال البرز»، با ریاست معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز و حضور مدیر کل کار به عنوان دبیر و همچنین جمعی از مدیران کل استان البرز در سالن شهدای دولت استانداری این استان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز