خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ خبر داد:

انتقال مسافران به کرج و تهران از ایستگاه راه آهن هشتگرد امکان پذیر شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۹۹

کاهش حجم ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی بزرگراه کرج قزوین، از اهداف مهم ایجاد این خط جدید مسافربری ست.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از آغاز انتقال مسافران با استفاده از خطوط ریلی سراسری کشور از ایستگاه هشتگرد به کرج و تهران و بالعکس خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، ابوالقاسم پالیز گیر، در جلسه هماهنگی و اطلاع رسانی که با حضور شهرداران شهرهای ساوجبلاغ، نظر آباد، آبیک و نمایندگان این فرمانداری‌ها که در سالن اجتماعات برگزار شده بود خواهان اطلاع رسانی به عموم مردم برای استفاده از قطار برای مسافرت به کرج و تهران شد.

وی گفت: با توافقی که بعمل آمده معاون مسافری راه آهن کشور با حضور در ایستگاه هشتگرد وعده داد تا ۶ دیماه اولین خط مسافری این شهرستان از ایستگاه هشتگرد کار خود را برای جابجایی مسافرین شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد، آبیک و طالقان آغاز کند.

فرماندار ساوجبلاغ از شهرداران خواست تا با نصب بنر اطلاع رسانی لازم را برای شهروندان داشته باشند.

وی در ادامه افزود: ایستگاه‌های انتقال مسافرین از طریق تاکسی توسط شهرداری‌ها تعبیه و مسافرینی که قصددارند با وسیله شخصی به ایستگاه مراجعه کنند می‌توانند از پارکینگ محصور راه آهن که امنیت لازم را هم دارد استفاده کنند.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: فروش بلیط از طریق ایستگاه هشتگرد و تهران صورت می‌گیرد و کرایه تعین شده تاتهران و کرج مبلغ ۱۰۰۰تومان است.

وی با بر شمردن مزایای استفاده از قطار برای جابجایی مسافرین و کاهش حجم ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی بزرگراه کرج قزوین افزود: شهروندان علاوه بر اطمینان از حرکت به موقع قطار از امنیت خاطر و کاهش هزینه‌ها نیز بر خوردارند.

پالیز گیر از ایجادظرفیت برای تردد مسافرین مشهد مقدس از این ایستگاه خبر داد و گفت: هماهنگی لازم برای فروش بلیط و مسافرت مستقیم به مشهد نیز انجام شده که اطلاعات تکمیلی در زمان راه اندازی خطوط شهرهای کرج و تهران اعلام می‌شود.

وی در خاتمه ساعات حرکت قطار را از ایستگاه راه آهن هشتگرد ۵/۴۵ - ۶/۴۵ - ۸/۴۵ - ۱۷و ساعات برگشت از تهران را نیز ۷/۴۵ - ۱۵/۳۰ - ۱۶/۳۰ - و ۱۹اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز