خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق استان البرز خبر داد:

ساماندهی حمل بار و امانات در پایانه‌های مسافربری البرز

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۸۶

این اقدام موجب پالایش اینگونه محموله‌ها و استقبال کسانی است که به دنبال عمل خلافکارانه ارسال کالاهای قاچاق نیستند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق استان البرز از ساماندهی حمل بار و امانات در پایانه های مسافربری خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد صفری با بیان این مطلب گفت: شماره سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۲۰۰۰۰ به عنوان راه ارتباطی ارسال اطلاعات مردم در مورد قاچاقچیان انبارهای نگهداری، خودروهای حمل و باندهای قاچاق کالا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: قاچاق یک پدیده شوم، عام و فراگیر است و مبارزه با آن هم باید فراگیر و با کمک همه اقشار جامعه به خصوص مردم باشد زیرا مردم ما ثابت نموده اند که در هر میدانی باشند پیروزی قطعی است.

بر اساس اعلام دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز پدیده امانت سپاری مردم به اتوبوس های بین شهری که در حال حاضر در مقیاس وسیعی انجام می شود بعضاً مورد سوء استفاده قاچاق چیان کالاهای کم حجم و سبک قرار می گیرد.

برای جلوگیری از این عمل خلاف باجه های پستی در ترمینال های مسافربری بین شهری مستقر و این امانات با تضمین بالا و کرایه بسیار پایین تر به صاحبان آن رسانده می شود. این اقدام موجب پالایش اینگونه محموله ها و استقبال کسانی است که به دنبال عمل خلافکارانه ارسال کالاهای قاچاق نیستند خواهد شد و از طرفی رصد محموله های بین شهری را آسان تر و مطمئن تر خواهد نمود که در همه جوانب به نفع مردم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز