خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

کلید قانون ستاد صیانت ازحقوق شهروندی " آگاهی بخشی و مشارکت مردم " است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۲۶

آگاه سازی مردم موجب مشارکت آنان در فعالیت‌های اجتماعی و تحقق راهبردهای ستاد صیانت از حقوق شهروندی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و جانشین ستاد صیانت از حقوق شهروندی در استان البرز، آگاه سازی مردم را موجب مشارکت آنان در فعالیت‌های اجتماعی و تحقق راهبردهای ستاد صیانت از حقوق شهروندی دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت اله ملاصالحی در جلسه «ستاد صیانت از حقوق شهروندی» با اشاره به اهمیت نقش مشارکت‌های مردم در فعالیت‌های اجتماعی، اظهار داشت: عدم آگاهی مردم از حقوق خود و همچنین انفعال اجتماعی آنان موجب گسترش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و بالا رفتن آمارهای طلاق و… شده است.

وی مشارکت مردم در تحقق پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی را مصداقی از اثر بخش بودن این مهم در رویدادهای تاریخ ساز کشور دانست و خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی هر‌گاه مردم نسبت به اهمیت کارهای بزرگ واقف شده و تشخیص داده‌اند که با حرکتشان منافع انقلاب اسلامی حفظ می‌شود، در صحنه حاضر شده‌اند و آثار آن نیز در جای جای تاریخ مشهود است.

جانشین ستاد صیانت از حقوق شهروندی در استان البرز، تدوام نقش مردم در امور اجتماعی با همراهی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی را متذکر شد و بیان کرد: در محقق شدن راهبردهای ستاد صیانت از حقوق شهروندی کلیه ادارات و نهاد‌ها در کنار بخش خصوصی باید در میدان باشند.

وی بیان کرد: عدم آگاهی مردم از حقوق شهروندی موجب شده است، نسبت به بسیاری از مسائل نیز واکنشی نداشته باشند این در حالی است که می‌توان از اطلاعات مردم و نقش سمن‌ها(سازمان‌های مردم نهاد) در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: در بحثصیانت از حقوق شهروندی نمی‌توان نسخه‌ای یکسان پیچید چرا که طیف بسیار گسترده است و با گروه‌های مختلفی از جامعه در ارتباط هستیم، از رو اعضای ستاد صیانت از حقوق شهروندی در استان که مدیران کل دستگاه‌های اجرایی هسند باید در حوزه دستگاه متبوع برای جلب مردم در امور اجتماعی برنامه و راهکار ارائه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز