خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز عنوان کرد:

استان البرز، از نامساعدترین استان های کشور، به لحاظ محیط کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۳۳

پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال ۹۲ و همچنین تامین اعتبار و ابلاغ پاداش خدمت بازنشستگان و مانده خدمت جهاد کشاورزی که تا پاپان سال ۹۳، تامین اعتبار می شود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز، از تامین و ابلاغ اعتبار پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال ۹۲ و همچنین تامین اعتبار و ابلاغ پاداش خدمت بازنشستگان و مانده خدمت جهاد کشاورزی که تا پاپان سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، ذبیح الله قائمی، ضمن اعلام این خبر، در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، در خصوص نحوه واگذاری طرح‌های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی - تعاونی افزود: بند(س) تبصره ۳ بودجه سال ۹۳ به بودجه اجازه می‌دهد طرح‌های با پیشرفت فیزیکی زیر ۵۰ درصد را به بخش خصوصی برای تکمیل آن واگذار کند.

وی در ادامه با اشاره به طرح بررسی و تحلیل محیط کسب و کار استان البرز گفت: بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، متاسفانه استان البرز، از نامساعد‌ترین استان‌های کشور، به لحاظ محیط کار شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه، این گزارش مربوط به سال ۹۲ است، از مسوولان دستگاه‌های اجرایی حاضر در نشست خواست تا با برنامه ریزی و مطالعات بیشتر آسیب‌های مربوط به این بخش را رصد کنند.

همچنین قائمی در ادامه، مشکلات تسهیلات بانکی، تولید کالای غیراستاندارد، عرضه کالای قاچاق و گرایش مردم به خرید کالاهای خارجی را از جمله عومل نامساعد بودن محیط کار در استان‌هایی مانند البرز عنوان کرد.

همچنین در این جلسه که به ریاست استاندار و با حضور معاونین برنامه ریزی، سیاسی امنیتی، عمرانی، فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای برنامه ریزی استان و یک نماینده ناظراز بازرسی استان و در استاندار البرز برگزار شد، در خصوص گزارش وضعیت اعتبارات سال ۱۳۹۳، گزارش اعتبارات استان و برنامه‌های استان در سال ۱۳۹۴، و همچنین نظام تهیه و تدوین برنامه ششم توسعه استان و همچنین ایجاد مجتمع اداری استان، بحثو تبادل نظر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز