خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

ضرورت شکل گیری واحد جذب سرمایه گذاری در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۰۶

%۴۳در حوزه صنعت ۴/۳ در حوزه کشاورزی و بیش از ۵۰ درصد در حوزه خدمات استان البرز اشتغال دارند.

استاندار البرز با بیان این مطلب که پروژه قطار شهری، راههای روستایی، انتقال و تصفیه پساب شهری از ظرفیت‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان است بر ضرورت شکل گیری واحد جذب سرمایه گذاری در استان البرز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی با بیان این مطلب، در چهل و پنجمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی کشور، با اشاره به فعالیت سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی دارای مجوز در استان البرز گفت: از نظر ترکیب اشتغال در استان البرز، ۴۳% در حوزه صنعت ۴/۳ در حوزه کشاورزی و بیش از ۵۰ درصد در حوزه خدمات اشتغال دارند.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد تدابیر ویژه، با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان بخش تولید در استانداری البرز، گفت: متاسفانه فرودگاه پیام یک فرودگاه تخصصی است که به علت عدم تخصیص یارانه سوخت به هواپیماهای باری عملاً از فعالیت آن به شدت کاسته شده است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به جاذبه های گردشگری استان البرز، با تاکید بر ضرورت شکل گیری واحد جذب سرمایه گذاری در این استان، پروژه قطار شهری، راه‌های روستایی، انتقال و تصفیه پساب شهری را از ظرفیت های مهم سرمایه گذاری در این استان عنوان کرد.

استاندار البرز و رییس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز به همراه معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری و همچنین رئیس اتاق بازرگانی البرز در جایگاه دبیر شورا، به دعوت شورای گفتگوی کشور در چهل و پنجمین نشست این شورا، جهت ارائه گزارشاتی در زمینه برگزاری جلسات شورای گفتگوی البرز و همچنین مسائل مترتب حوزه های مختلف این استان در این جلسه شرکت داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز