خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:

لزوم ارتباط صحیح شورای اطلاع رسانی با رسانه‌های استان

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۳۳

شورای اطلاع رسانی استان به عنوان یکی از مهم‌ترین شوراهای استانی باید با برقراری ارتباط تنگاتنگ، اخبار صحیح و دقیق را در اختیار رسانه ها قرار دهد تا بتوانند از منبعی موثق تغذیه شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تاکید کرد: شورای اطلاع رسانی استان به عنوان یکی از مهم‌ترین شوراهای استانی باید با برقراری ارتباط تنگاتنگ، اخبار صحیح و دقیق را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد تا بتوانند از منبعی موثق تغذیه شوند.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الله ملاصالحی با بیان این مطلب در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی استان در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: شورای اطلاع رسانی استان باید با برقراری ارتباط مناسب با رسانه‌های گروهی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان ضمن بررسی موضوعات مختلف در کارگروه‌های تخصصی نسبت به افزایش میزان مشارکت مردم در امور مختلف استان اقدام کند.

وی گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به مقوله اطلاع رسانی و مشارکت با اهالی رسانه نگاهی بسیار مثبت است و این مسئله مهم را می‌توان در فضای باز رسانه‌ای فعلی مشاهده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تصریح کرد: این مهم باید در فضایی توأم با دقت وصداقت ترکیب شود تا علاوه بر نمایش فعالیتی حرفه‌ای از سوی اهالی رسانه شاهد تحولات اثربخشی در حوزه‌های مختلف استان به منظور خدمت صادقانه به مردم باشیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز از این شورا به عنوان زبان اجرایی ارگان‌ها و نهادهای مختلف یاد کرد و گفت: تاکید دولت تدبیر و امید و همچنین استاندار البرز به عنوان نماینده عالی دولت در سطح استان مبنی بر اطلاع رسانی از خدمات دولت به منظور افزایش امید و میزان مشارکت مردم با طرح‌های دولت است. در این راستا اگر کارهای مختلفی از سوی دولت انجام شود اما زبانی گویا برای انعکاس این خدمات وجود نداشته باشد نمی‌توان از تبعات آتی آن در سطح جامعه جلوگیری کرد.

ملاصالحی در ادامه سخنان خود بر تهیه و تدوین تقویم جلسات شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت این شورا در سطح استان تهیه و تدوین تقویم جلسات شورای اطلاع رسانی باید از سوی دبیرخانه شورا در دستور کار قرار گیرد تا اعضای این شورا با همکاری رسانه‌های گروهی استان بتوانند منشأ خدمات موثری در این حوزه باشند.

وی در پایان گفت: در این راستا تقویم جلسات به صورت هر ۱۵ روز یکبار بسته شود تا اعضای شورا بتوانند ضمن برنامه ریزی دقیق و منظم برای حضور موثر در جلسات، نسبت به طرح ریزی ایده‌های نو اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز