خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز عنوان کرد:

استان البرز؛ میزبان سی و سومین جشنواره فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۰۹

تعامل و همدلی بین بخشی یکی از بزرگ ترین رویدادهای فرهنگی را در این استان رقم زد.

دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، جشنواره فیلم فجر را یکی از بزرگ ترین رویدادهای فرهنگی استان در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید موسی حسینی کاشانی با بیان این مطلب افزود: جشنواره فیلم فجر یکی از بزرگ ترین رویدادهای فرهنگی است که امسال نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری البرز، سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج و حوزه هنری استان البرز در این استان اجرایی شد.

وی در ادامه افزود: بدون شک این رویداد فرهنگی بدون همکاری و همدلی دستگاه ها و ادارات مختلف استان به ثمر نمی نشست و با استقبال مردم مواجه نمی شد.

دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان البرز با بیان این مطلب که، برگزاری این جشنواره نشان داد که تعامل و همدلی بین بخشی می تواند بزرگ ترین رویدادهای فرهنگی را در استان البرز رقم بزند خطرنشان کرد: این جشنواره فرصت مناسبی بود تا دستگاه های مختلف استان در کنارهم و بدون موازی کاری بتوانند در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت نموده و جایگاه فرهنگی استان را ارتقا بخشند.

وی در پایان با بیان این که بدون شک بدون تعامل بین دستگاهی این رویداد فرهنگی با این کیفیت برگزار نمی شد و مورد حمایت مردمی قرار نمی گرفت، ابراز امیدواری کرد: در این روزهای باقی مانده از جشنواره فیلم فجر، شاهد استقبال بیش از پیش همشهریان البرزی از فیلم های جشنواره باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز