خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

بهره‌مندی از ظرفیت‌های بخش خصوصی، از اهرم های اساسی توسعه

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۷۹

روند دخل و خرج بودجه در استان البرز، با معیارهای اقتصاد مقاومتی همخوانی داشته باشد.

استاندار البرز با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی کشور، بر ضرورت مدیریت بهینه در مصارف و هزینه کرد بودجه سال جدید تأکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمید طهایی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، با تأکید بر اینکه مشی حکومت اسلامی باید در عملکرد کارگزاران دولت دیده شود، گفت: هر گونه مسئولیتی وظیفه ما را در قبال مردم خطیر‌تر می‌سازد.

وی در ادامه، با دعوت مسئولان به وحدت و همگرایی در اجرای امور، تصریح کرد: جاده وحدت یک طرفه نیست، ندای وحدت باید از اعماق وجودمان در شیوه مدیریت ساری و جاری بر عملکردمان باشد و برای یکدیگر نیز حقوق قائل شویم.

رفع موانع و مشکلات مردم از سوی مسئولان و کار‌شناسان از تأکیدات ویژه استاندار البرز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان بود.

استاندار البرز در محور دیگری به سرفصل‌هایی از بودجه سال ۹۴ نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم، گفت: در برنامه‌ریزی‌های سال جدید، روند دخل و خرج بودجه در استان باید با معیارهای اقتصاد مقاومتی همخوانی داشته باشد و به بهترین نحو ممکن اعتبارات و بودجه‌های موجود را مدیریت کنیم.

طهایی همچنین جلب و جذب و حمایت بخش خصوصی را نیز رونق بخش چرخه اقتصادی دانست و افزود: در شرایط کنونی یکی از اهرم‌های پیشبرد امور بهره‌مندی از ظرفیت‌های بخش خصوصی است که در این رابطه نیز مسئولان باید طرح و راهکار عملیاتی ارائه دهند.

وی در پایان، بر لزوم نظارت بر عملکرد کارکنان زیر مجموعه ادارات و نهادهای استان البرز، تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز