خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز خبر داد:

آغاز اجرای طرح ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی کارفرمایان در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۱۵

از این پس، در حوزه بیمه‌ شدگان تشکیل پرونده به صورت دستی انجام نخواهد شد و تمامی پرونده‌ها به صورت الکترونیک تشکیل می شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز، از آغاز اجرای طرح ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی کارفرمایان در این استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج، سلامی ضمن اعلام این خبر در نشست مدیران تامین اجتماعی با استاندار البرز افزود: ۸۴ میلیارد تومان در ۹ ماهه اخیر به مقری بگیران و بیکاران و ۷ هزارو ۵۰۰ مقرری بیکاری صادر شده است.

وی در ادامه با بیان این که میزان پرداختی مستمری در ۱۰ ماهه هزار۵۹ میلیارد تومان به حساب بازنشستگان واریز شده است گفت: تامین اجتماعی استان البرز علاوه بر پرداخت مستمری بازنشستگان به ۴۰۰ نفر وام قرض الحسنه و ۲۰۰ نفر وام بلاعوض اختصاص داده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز در ادامه، از آغاز اجرای طرح ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی کارفرمایان در استان البرز خبر داد و گفت: زیرساخت های مورد نیاز برای اجرای طرح آماده شده و از این پس کارفرمایان استان البرز می توانند برگه های اخطاریه، اجرائیه، اعلامیه و صورتحساب های خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی دریافت کنند.

وی در ادامه یکی دیگر از اقدامات تامین اجتماعی استان را تشکیل پرونده بیمه شدگان در تمامی شعب البرز به صورت الکترونیکی عنوان کرد و گفت: از این پس، در حوزه بیمه‌ شدگان تشکیل پرونده به صورت دستی انجام نخواهد شد و تمامی پرونده‌ها به صورت الکترونیک تشکیل می شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که روش‌های سنتی پاسخگوی نیازهای جدید نیست و تغییر روش در ارائه خدمات یک نیاز اساسی در سازمان تامین اجتماعی ست خاطرنشان کرد: باید به سمت‌وسویی حرکت کنیم که با تغییر روش‌ها، زمینه ارتقا و توسعه سازمانی فراهم شود.

در ادامه این نشست ابوالفضل آفریده مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز، به ارائه گزارش عملکرد ۹ ماهه سال ۹۳ پرداخت و گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در بخش درمان مستقیم دارای مراکز درمانی از جمله دو بیمارستان موسسه خدمات درمانی البرز و بیمارستان هشتگرد و یک دی کلینک شهید حاجی زاده و دو پلی کلنیک تخصصی شهید بهشتی و حصارک و سه درمانگاه فردیس، نظرآباد و اشتهارد و یک مرکز داندانپرشکی رجایی شهر است.

وی در ادامه افزود: همچنین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در بخش درمان غیر مسقیم توسط دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان، با۱۴۸۷ واحد، اعم از بیمارستان، مطلب، داروخانه، آزمایشگاه و قرارداد داشته و خدمات مختلف درمانی را به بیمه شدگان شهرستان های کرج، ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و اشتهارد ارائه می نماید.

وی بیان داشت: از ابتدای سال ۱۳۹۳ لغایت پایان آذر ماه بیش از یک میلیون و نهصد هزار نفر مراجعین بخش سر پایی در بخش درمان مسقیم بوده اند که از این تعداد حدود یک میلیون و دویست و پنجاه هزار نفر مراجعین پزشکان عمومی، حدودپانصد و شصت هزار نفر مراجعین پزشکان متخصص و نودو هشت هزار نفر نیز مراجعین داندانپزشکان بوده اند.

وی در ادامه به طرح ها و برنامه های در دست اقدام در بخش تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: ساخت پلی کلینک تخصصی فردیس در محل درمانگاه تخصصی فردیس که هم اکنون در حال اجرا بوده و اجرای فوندانسیون و نصب اسکلت آن انجام شده و در حال اقدامات بعدی است.

پیگیری راه ارتباطی ساختمان های قدیم و جدید بیمارستان هشتگرد و بازسازی اتاق های عمل آن؛ پیگیری ارتقاء بیمارستان هشتگرد از ۳۲ تخت به ۶۴ تخت بستری در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان آن منطقه، پیگیری زمین مربوط به پلی کلینک تخصصی شهید بهشتی، جهت ساخت پلی کلینک مذکور در مکان جدید، پیگیری خریدساختمان مدیریت درمان و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان البرز، پیگیری اخذ پروانه های بهره برداری بیمارستان هشتگرد و دی کلینیک شهید محمد حاجی زاده، پیگیری احداثمرکز رفاهی جهت کارکنان در باغ ابتدای جاده چالوس متعلق به سازمان از دیگر موضوعات طرح شده دراین دیدار بشمار می رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز