خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

لزوم آموزش مدیران استان تازه تاسیس البرز

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۴۸۱

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران، علاوه بر اینکه مسئولان را در جریان آخرین علوم مدیریت مدرن در عصر امروزی قرار می دهد، می تواند انسجام و وحدت مدیریت مسئولان را در استان رقم زند.

استاندار البرز در کارگاه آموزشی ویژه مدیران ارشد، با تأکید بر اینکه مدیران در استان تازه تأسیس البرز نیازمند آموزش هستند، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران را در تأثیر مستقیم با ارتقاء سطح کیفی عملکرد و به فراخور آن انسجام و وحدت رویه در مدیریت کل استانی دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمیدطهایی استاندار البرز، در این کارگاه آموزشی گفت: آموزش برای هر مدیری که در سیستم اجرایی فعالیت دارد، مهم است. آموزش به معنای بهره‌مندی از تجربه و دانش دیگران و تفکر و اندیشه اندیشمندان در بخش مدیریت است.

وی با بیان اینکه برای مدیر بودن تنها نباید به علم و دانش اکتفا کرد، تصریح کرد: برای مدیر بودن باید شم مدیریت هم داشت؛ یک مدیر علاوه بر دانش و اطلاعات باید از شم مدیریت نیز برخوردار باشد؛ به بیانی دیگر مدیر بودن یک استعداد فردی است که در گذر زمان و تجربه تکمیل می‌شود، همانند هنرمندی که هنر خود را با تجربه تکمیل کرده و به اوج می‌رساند.

طهایی در ادامه با اشاره به شرایط استان و تازه تأسیس بودن آن، ضرورت امر آموزش مستمر مدیران را به عنوان اصلی کلیدی مورد تأکید قرار داد و گفت: البرز استانی جدید التأسیس است و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران علاوه بر اینکه مسئولان را در جریان آخرین علوم مدیریت مدرن در عصر امروزی قرار می‌دهد؛ می‌تواند انسجام و وحدت مدیریت مسئولان را در استان رقم زند.

استاندار البرز تبادل تجربه و مبادله فرهنگ مدیریت را از جمله آثار آموزش مدیران دانست و افزود: مدیران در دوره‌های آموزشی می‌توانند حاصل سال‌ها تجربه و مدیریت خود را در طول خدمت مرور کرده و از تجربیات یکدیگر در این زمینه بهره‌مند شوند.

وی همچنین در پایان، با بیان اینکه مراکز متعدد دانشگاهی مستقر در این استان ظرفیت ویژه‌ای برای گسترش دانش و علوم در تمامی زمینه‌ها است؛ افزود: حضور جدی مدیران و کارکنان دستگاه‌ها در دوره‌های آموزشی، بستری برای ارتقاء سطح دانش کارمندان و مدیران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز