خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

لزوم تدوین سند توسعه استان البرز، در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه متوازن

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۳۸

ضرورت بازنگری و تدوین سند توسعه استانی بر مبنای سیاست امروز کشور وجود دارد.

استاندار البرز، تدوین سند توسعه استانی در البرز را مبنای برنامه‌ریزی منطقه‌ای در برنامه‌های توسعه کشور عنوان کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی با بیان این مطلب اظهار داشت: سند توسعه استان، بایستی در راستای محرومیت زدایی و توسعه متوازن باشد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت شناسایی ظرفیت‌ها و کاستی‌ها و تدوین برنامه جامعی برای توسعه استان افزود: هر چند استان‌ها دارای نظریه پایه توسعه هستند و سند ملی توسعه استان‌ها در راستای برنامه چهارم توسعه تدوین شده است، اما ضرورت بازنگری و تدوین سند توسعه استانی بر مبنای سیاست امروز کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این سند با لحاظ قوانین بالادستی تدوین می‌شود، می‌تواند در برنامه ششم توسعه به کار گرفته شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این راستا، ما به عنوان یک استان تازه تاسیس، با تدوین اولین سند آمایش سرزمین بایستی همسو با برنامه‌های ملی و چشم انداز توسعه ضمن تمرکز زدایی، موجب چابک سازی و افزایش نقش بخش خصوصی در استان شویم.

استاندار البرز در پایان با اشاره به فضای همدلی موثر حاکم بر استان اظهار داشت: در سایه انسجام و وحدت مسیر رشد و توسعه با سرعت بیشتر و بهتری طی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز