خبرگزاری کار ایران

در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز تصویب شد:

واگذاری احداثتنها پارک طبیعت و حیات وحش استان البرز به شهرداری کرج

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۵۴

در این نشست، با بررسی مصوبات قبلی، در نهایت پس از جانمایی احداثپارک طبیعت و حیات وحش استان البرز در ۳۰۰ هکتار از زمین‌های منطقه کلاک و حصار ویسه، احداثاین پارک به شهرداری کرج واگذار شد.

در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان طرح واگذاری احداثپارک طبیعت و حیات وحش به شهرداری کرج تصویب شد.

به گزارش ایلنا در کرج، ذبیح قائمی با بیان این مطلب گفت: در این نشست با بررسی مصوبات قبلی، در ‌‌نهایت پس از جانمایی احداثپارک طبیعت و حیات وحش استان البرز در ۳۰۰ هکتار از زمین‌های منطقه کلاک و حصار ویسه، احداثاین پارک به شهرداری کرج واگذار شد.

وی در ادامه افزود: همچنین موافقت شد و اراضی بالغ بر ۱۰۰ هکتار در محدوده منطقه(کلاک، حصار ویسه) که منتهی به اراضی جاده چالوس است، در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت؛ این رقم تا ۲۰۰ هکتار دیگر که در مجموع ۳۰۰ هکتار خواهد شد اضافه می‌شود و بخشی از آن نیز به احداثمراکز گردشگری و هتل اختصاص خواهد یافت.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز در پایان، خاطرنشان کرد: وضعیت اکو پارک از دستورات مهمی است که با پیگیری استاندار محترم و بازدید از پارک طبیعت باراجین قزوین مجدد در دستور کار شورای برنامه ریزی و توسعه استان قرار گرفت و در این راستا بحثتامین اعتبار احداثاکو پارک طبیعت و حیات وحش برای استان توسط شهرداری مصوب شده و جذب اعتبار آن تا پایان صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز