خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری البرز مطرح کرد:

لزوم استفاده از تجربیات سایر کشورها در مناسب‌سازی معابر شهری

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۳۹۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر لزوم آموزش های مستمر و استفاده از تجربیات سایر کشورها در مناسب سازی معابر شهری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در البرز، هیربد معصومی در حاشیه بازدید از کارگاه آموزشی استانداردسازی معابر شهری گفت: هر چند شهرداری‌ها اقداماتی در جهت مناسب سازی این فضاها در استان انجام داده‌اند به نظر می‌رسد همچنان در موضوع مناسب سازی معابر نیاز به آموزش وجود داشته و لازم است از تجربیات سایر کشورهایی که در این زمینه فعالیت کرده‌اند، بهره‌مند شویم.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که حداقل 20 درصد از ساکنین در شهرها دارای معلولیت هستند، باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا کلیه شهروندان بتوانند از امکانات عمومی فضای شهری بهره مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی خاطر نشان کرد: این کارگاه آموزشی توسط استانداری البرز و با مشارکت شهرداری کرج و اداره کل بهزیستی استان برگزار و از اساتید ژاپنی که در این حیطه سابقه فعالیت و تجربه داشتند، دعوت به عمل آمد.

معصومی در ادامه با بیان این که در این کارگاه سه روزه، تکنیک ها و تجربیات مناسب سازی ارائه و مورد بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در کارگاه آموزشی قرار گرفت گفت: تشریح الزامات پرداختن به مناسب سازی فضاهای شهری از محورهای اصلی در این دوره آموزشی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز