خبرگزاری کار ایران

با هدف تجمیع دفاتر نمایندگاه مجلس شورا و خبرگان رهبری در البرز:

خانه ملت در کرج افتتاح شد

استاندار البرز با اشاره به لزوم همکاری و هماهنگی روز افزون نمایندگان مردم و دولت افتتاح خانه ملت کرج برای اولین بار در کشور را فرصتی برای خدمت‌گزاری هرچه مطلوب‌تر به مردم و شهروندان از سوی نمایندگان خود در مجلس عنوان کرد.

به گزارش ایلنا در البرز، سید حمید طهایی امروز در مراسم افتتاح خانه ملت در کرج با اشاره به لزوم وحدت همه قوا در استان گفت: فضای وحدت بخش کشور در مسیر فرامین مقام معظم رهبری،"اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" به این استان نیز تسری یافته و ساری و جاری در اقدامات مسئولان استان البرز است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم همکاری و هماهنگی نمایندگان مردم و دولت با بیان این که تشکیل فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی از گام های عملیاتی دولت در البرز است افزود: تمامی نهادها و سازمان‌ها در تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی باید کمک رسان و یاری دهنده دولت باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: افتتاح خانه ملت برای اولین بار در کشور اتفاق جدید و بدیعی ست که فرصت خدمت‌گزاری هرچه مطلوب تر به مردم و شهروندان را از سوی نمایندگان خود در مجلس فراهم می‌کند.

وی در ادامه با بیان این که رمز موفقیت مسئولان وحدت و تلاش مشترک به دور از موازی کاری ها خواهد بود  گفت: خوشبختانه در حال حاضر فضای وحدت بخشی در این استان حاکم است که رهاورد آن رونق و توسعه و امیدآفرینی در بین مردم جامعه خواهد بود.

طهایی در ادامه با بیان این که فضای امید بخش، تحول اقتصادی و پیشرفتی که امروز در جامعه حکم فرماست، مرهون حضور مردم در انتخابات اسفندماه 92 است در بخش دیگری با اشاره به موضوع افتتاح پروژه‌های مرتبط با رفع گره‌های ترافیکی در نقاط پر تردد شهری استان البرز تکمیل پروژه شهید همت در ادامه ورودی به استان را مصداق دیگری از خدمت به مردم برای گره گشایی قفل ترافیکی در کلانشهر کرج عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری معاونان رئیس جمهور در خصوص روند تکمیل پروژه آزاد راه همت، با بیان این که این پروژه ملی به سرعت در حال تکمیل است گفت: تأمین اعتبار 100 درصد این پروژه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور انجام شده و تکمیل این مسیر با احداث تونل 600 متری بیلقان به آزاد راه شهدای البرز در شمال شهر کرج منتهی خواهد شد.

گفتنی است ساختمان خانه ملت برای نخستین بار در کشور با هدف تسهیل در رسیدگی به امور مردم، در مساحتی بالغ بر 2400 متر مربع و در شش طبقه توسط شهرداری کرج راه اندازی شده است که قرار است در این مکان نمایندگان مردم کرج،اشتهارد و آسارا، در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خبرگان رهبری نیز اسکان داده شوند.

کد خبر : ۳۸۱۲۴۴