خبرگزاری کار ایران

کشف 428 کیلو گرم انواع مواد مخدر در البرز

۳۹۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۳۸ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز و تهران بزرگ کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: در عملیاتی غافلگیر کننده فردی که از فعالان تهیه و خرید و فروش موادمخدر در استان‌های تهران و البرز است، شناسایی و دستگیر شد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: پیش از دستگیری این قاچاقچی با تشدید اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد او به تازگی مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان در استان‌های شرقی خریداری و پس از انتقال آن مواد به منزل یکی از همدستانش در شهر تهران در صدد فروش مواد به مشتریان خود در تهران و البرز است.

وی در ادامه اضافه کرد: محل نگهداری مواد مخدر در منزلی در تهران شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و دریافت نیابت قضایی، ۴ تیم عملیاتی از استان البرز و تهران به نشانی مورد نظر اعزام و پس از اطمینان از حضور همدست قاچاقچی اصلی در منزلش با رعایت موازین شرعی و قانونی، متهم را حین خروج از آپارتمان و در جلوی درب آسانسور دستگیر کردند.

وی افزود: با راهنمایی متهم دستگیر شده در بازرسی از انباری آپارتمان مذکور، مقدار ۳۹۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه به تعداد ۳۶۱ بسته و مقدار ۳۸ کیلوگرم مرفین با لفافه به تعداد ۳۶ بسته کشف شد.

وی گفت: در ادامه این عملیات، متهم اصلی که به منظور جابجایی بخشی از مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پژو پارس به آن مکان مراجعه کرده بود با سرعت عمل ماموران و قبل از هر اقدامی دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: مته‌مان به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودرو توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

کد خبر : ۳۸۴۲۲۹