خبرگزاری کار ایران

تحویل320 هزار کارت ملی هوشمند توسط پست البرز

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۶۷۴

مدیرکل پست استان البرز با بیان اینکه 320 هزار کارت ملی هوشمند توسط دفاتر پستی البرز تحویل داده شده است گفت: در هشت ماه گذشته 165 هزار نفر برای ثبت نام کارت ملی هوشمند به این دفاتر مراجعه کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از کرج، محمود فرزین مدیرکل پست استان البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود ببیش از 4 میلیون مرسوله در 8 ماهه ابتدایی سال‌جاری به استان گفت: این تعداد مرسوله پس از داده آمایی و انجام فرآیندهای تخصصی پستی در آدرس‌های خود به گیرندگان تحویل شدند .

وی افزود: همچنین تعداد 2میلیون و 200مرسوله اعم از پست نامه و امانت جهت تحویل در سایر نقاط کشور توسط شهروندان  استان البرز به واحدهای پستی تحویل شده است .

مدیرکل پست استان البرز در ادامه به آمار خدمت پستی مشترک ثبت احوال اشاره کرد وبیان داشت : در 8ماهه ابتدایی سال‌جاری تعداد165  هزار نفر از شهروندان استان البرز جهت دریافت کارت ملی هوشمند اطلاعات خود را در واحدهای پستی ثبت کرده اند.

مدیرکل پست استان البرز در پایان ضمن اشاره به اهمیت توسعه خدمات نوین پستی در راستای کاهش سفرهای درون شهری و به تبع آن کاهش معظلات شهری از جمله ترافیک و آلودگی های زیست محیطی ، از طراحی خدمات جدید پستی مشترک با برخی دستگاه های حاکمیتی استان با هدف رفاه حال شهروندان خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز