خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج مطرح کرد؛

تلاش برای خدمت‌رسانی به شهروندان با تعریف الگوی پایدار

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۱۵۸

شهردار کرج گفت: مدیریت شهری کرج تلاش دارد با ایجاد فضایی مناسب برای فعالیت نخبگان، الگوی علمی پایداری را برای خدمت رسانی به شهر و شهروندان تعریف کند.

به گزارش ایلنا از کرج، اصغر نصیری در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش البرز و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جهان امروز پیشرفت و توسعه کشورها بر مبنای علم و دانش استوار است، اظهار داشت: برنامه پنجم توسعه کشور نیز بر مبنای علم و فناوری تبیین شده است.

شهردار کرج با یادآوری فعالیت 10 استارتاپ مطرح کرج در این نمایشگاه، افزود: مدیریت شهری نیز با هماهنگی مرکز پژوهش ها، مرکز مطالعات اجتماعی سازمان فرهنگی و معاونت برنامه ریزی شهرداری، غرفه های یکپارچه ای را به منظور ارائه دستاوردهای علمی نخبگان دایر کرده است.

  نصیری عنوان کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای استفاده مسئولان از دستاورد های علمی است.

وی ادامه داد: مطالعه، پژوهش و بهره گیری از فناوری های نوین زمینه را برای دستیابی به بسترهای ارزشمند خدمت رسانی و ایجاد تحول در کسب و کار فراهم می کند.

شهردار کرج با مثبت ارزیابی کردن اقدام مدیریت شهری به منظور پرورش استعدادهای نخبه در شهر، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های خدمت رسان باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

نصیری افزود: مدیریت شهری کرج تلاش دارد با ایجاد فضایی مناسب برای فعالیت نخبگان، الگوی علمی پایداری را برای خدمت رسانی به شهر و شهروندان تعریف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز