خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری البرز خبر داد:

دریافت تسهیلات از بانک مهر اقتصاد البرز منوط به داشتن شناسه قضایی شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۱۳۴

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان البرز گفت: با توافق دادگستری و بانک مهر اقتصاد، دریافت تسهیلات از شعب این بانک در استان منوط به داشتن شناسه قضایی شد.

به گزارش ایلنا از کرج، مهدی شمسی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان البرز با بیان اینکه به پیشنهاد این معاونت و همکاری مدیریت شعب استان، دریافت تسهیلات از کلیه شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز، منوط به داشتن شناسه قضایی شد اظهار داشت: از اواسط آذرماه امسال کلیه دریافت کنندگان تسهیلات از بانک مهر اقتصاد اعم از ضامن و وام گیرنده، جهت دریافت شناسه قضایی به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی راهنمایی می شوند.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان البرز با بیان مزایای طرح ابلاغ الکترونیک، اظهار داشت: از این پس اظهارنامه و سایر اوراق قضایی مربوط به بانک و مشتریان آن به صورت الکترونیکی و بلافاصله پس از صدور، در سامانه ابلاغ الکترونیک (eblagh.adliran.ir) قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مشتریان در این راستا می توانند پس از دریافت شناسه قضایی از دفاتر خدمات الکترونیک با مراجعه به سامانه ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی خود را دریافت کنند و بدین ترتیب کلیه مشکلات ابلاغ اوراق به شیوه سنتی از قبیل تاخیر در ابلاغ یا نرسیدن اوراق به دست مشتری‌مرتفع شده و مانع از اطاله دادرسی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز