خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

برگزاری چهارمین‌جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۲۳۵

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری چهارمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و هفتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، مسعود مهران‌نیا معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش از برگزاری چهارمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و هفتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی خبر داد و اظهارداشت: جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکروسبک زندگی، با هدف ارتقاء کمی و کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکروسبک زندگی و جشنواره تجارب برتر تربیتی با هدف مستندسازی و دستیابی به اندوخته‌های معاونین، مربیان، مشاوران ، معلمان و مدیران مدارس استان برگزار می شود.

وی بیان‌داشت: باتوجه به ارسال دستورالعمل برگزاری این جشنواره‌ها به واحدهای آموزشی، ادارات نواحی استان حداکثر تا تاریخ 16 بهمن ماه آثار همکاران را بمنظور بررسی و داوری به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال می‌کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته تعداد 150 نفر در این جشنواره ها شرکت کردند که فرهنگیان منتخب استانی در هفته تربیت اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند،گفت: فرهنگیان استان در مرحله کشوری نیز موفق به کسب یک رتبه اول در جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکروسبک زندگی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز