خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز عنوان کرد:

نگاه ما به خانواده‌های شهدا ابزاری و جناحی نیست/ نگاه‌های زاویه‌دار را باید حذف کرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۸۰۲

استاندار البرز با بیان اینکه نگاه ما به خانواده‌های معظم شهدا نگاه ابزاری، سیاسی و جناحی نیست،گفت: نگاه‌های زاویه دار را باید حذف و اندیشه های مدیریتی و هم تراز را ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا از کرج،محمدعلی نجفی ظهر شنبه در جریان دیدار با خانواده شهیدان نژاد فلاح  اظهار داشت: این خانواده‌ها افتخار ایرانیان هستند و مورد عنایت مقام معظم رهبری بوده و هستند و بسیار ارزشمند است برای خدمتگزاران انقلاب اسلامی که قدردان حضور چنین شهدای گرانقدر و ایثارگران و جانبازانی باشیم که در مسیر سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) حرکت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت پشتیبانی و حمایت از خانواده های معظم شاهد و ایثارگران است، ادامه داد:  نگاه ما نیز همان نگاهی است که بزرگان به این خانواده‌های گرانقدر دارند و دهه فجر نیز فرصت ارزشمندی است که از اندیشه‌ها و آرمان شهدا هرچه بیشتر بهره مند شویم و در این دهه فجر خلاها جبران شود.

 نجفی با بیان اینکه اندیشه های امام راحل در کشور اسلامی مان باید ساری و جاری و توجه به خانواده معزز و فرزندان انقلاب باید خاص باشد؛ گفت: نگاه ما به خانواده‌های معظم شهدا نگاه ابزاری، سیاسی و جناحی نیست و فرزندان شهدا و همه اندیشه‌های بلند که در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و‌ زیر سایه مقام معظم رهبری حرکت می کنند مورد حمایت هستند.

وی با تأکید بر اینکه نگاه های زاویه دار را باید حذف و اندیشه های مدیریتی و هم تراز را ایجاد کرد، ادامه داد: تمرکز استان روی اشتغال است و باید فضای توسعه ای که در البرز ایجاد شده توسعه پیدا کند.

 استاندار البرز در ادامه با بیان اینکه از دیدار با خانواده شهدا انرژی می گیریم،گفت:  برکت و رحمت جلسات را از دیدار با خانواده های شهدا می گیریم، به خصوص برخی از خانواده های معظم شهدا که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند؛ همواره مورد عنایت بوده و هستند و هیچ گاه نگاه بخشی وجود نداشته است.

 نجفی اضافه کرد:در کنار اندیشه های توسعه محور و بلند، بدور از بخشی نگری،اندیشه های شهدای گرانقدر را نیز در امور بکار خواهیم گرفت.

وی افزود: این بی احترامی به اندیشه های بزرگ انقلاب است که نگاه های بخشی وجود داشته باشد و باید آرمان های شهدا را در اجرای امور مدیریتی نیز بکار ببندیم.

استاندارالبرز در ادامه با اهداء لوحی، از خانواده چهارشهید دوران دفاع مقدس تجلیل و قدردانی بعمل آورد.

به گزارش ایلنا، خانواده « نژاد فلاح» چهار فرزند خود « شعبانعلی، اسدالله، غیاث علی و رضا نژاد» فلاح تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند،مقام معظم رهبری مادر شهیدان نژاد فلاح را ام البنین زمان نام نهاده بودند. این خانواده اولین نشان درجه اول شهید را نیز از مرحوم آیت الله رفسنجانی دریافت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز