خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال ۹۶ محقق شد؛

تجهیز ۸۱۱ هکتار از اراضی البرز به روش های نوین آبیاری

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۳۰۵

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: از ابتدای سال ۹۶ تا کنون ۸۱۱ هکتار از اراضی استان به انواع روش های نوین آبیاری تجهیز و ۱۲۱۰ هکتار نیز در دست اجرا می باشد.

به گزارش ایلنا از کرج،حجت الله رضایی مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان البرز  پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت:در سال جاری جهت اجرا و توسعه ی ۲۳۹۷ هکتار انواع روشهای نوین آبیاری مبلغ ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار از دو محل بند الف تبصره ۴ و ردیف ملی بودجه سنواتی به ترتیب ۸۵ میلیارد ریال و ۲۴۰ میلیارد ریال برای استان البرز مصوب شده است.

وی افزود: تاکنون مبلغ ۱۲۰ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال شامل ۶۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال اسناد خزانه اسلامی و مبلغ ۵۱ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال وجه نقد به استان تخصیص داده شده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت : از ابتدای سال ۹۶ تا کنون ۸۱۱ هکتار از اراضی استان به انواع روش های نوین آبیاری تجهیز و ۱۲۱۰ هکتار نیز در دست اجرا است و علاوه بر آن پروژه ۲۰۴۰ هکتاری شرکت تعاونی تولید روستایی ماهدشت نیز از تاریخ ۳۰ آبان ماه سال جاری وارد فاز اجرایی شده است.

وی گفت: در حال حاضر پیمانکار مربوطه مشغول عملیات اجرایی این طرح بوده و به طور کلی تا این تاریخ از ابتدای برنامه توسعه روش های نوین آبیاری ۱۳۰۰۰ هکتار از اراضی استان در این خصوص تجهیز شده اند.

رضایی اضافه کرد: طی یک برنامه ۱۰ ساله که از ابتدای سال ۹۵ آغاز گردیده ، برای ۴۲۰۰۰ هکتار از اراضی زراعی و باغی استان در صورت تامین اعتبارات مصوب ، اجرای انواع روشهای نوین آبیاری هدف گذاری شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز